HARI PINKKKKK!!!!

Wednesday, October 27, 2010

assalamualaikum semua....apa khabar smua???ari ni n3 ak psl hari pink....mcm yg aku dh jnjikan kpd korang sume,ari ni merupakan hari myokong Kempen Pencegahan Breast Cancer,so post aku ari nih pun wrna pink!!!like2....

disebabkan itu,ari ni aku n kwn2 mmakai bju brwrna pink...klu korang nmpk ad yg pkai bju bukan pink,2 mknanya boss kitorg iaitu org yg "memaksa" kitorg pkai bju pink...hahahahahaha
(ziha,jgn mrh tau...hehehehehe)
upppss...mna korang nk tahu kan??aku mna tnjuk gmbr lagik...hehehehe
so,dgn seikhlas hati tgklah gmbr2 sblm msuk kelas pagi tadi...hehehehe
(bru sedar bila tgk gmbr,muka aku sgt chubby.....hu3)

aku ngan roza n ziha....ziha belah kiri gmbr tau,dia r boss pink kitorg....he3




muka aku nmpk sembap????knape ek???





gambar sengal kitorg,ntah pape ngn mulut aku....


so...bila sesekali brgaya pink mcm nih,kurang2 kami smua akan sedar tntg kepentingan nan satu itu...sbnrnya kan,msuk kelas aje,sume tnya "apsal korang satu rumah pkai pink nih???dah brpakat ke???".....kitorg pun jdilah ambassador tak rasmi jap....perghhhh,nseb bek tak buka kempen tdi sbb lec dh msuk waktu tu...hehehehehe
apapun,aku rasa....dgn apa yg kami lakukan ini dptlah membantu mnunjukkan sokongan kami....kepada readers yg ikut wrna pada hari ini (terutamanya Yuni....hehehehe),thnks tau...sbb korang sume sudi mnjdi readers aku....blog aku ni dh r ntah pape,hrp2 dpt lah sdikit sbyk input dr sini....insyallah aku akn sntiasa updatekan ssuatu yg bru tentang dunia,wanita n khdpn seharian kita di entry2 aku akan datang....
haaaa....utk esok,aku ad satu pesanan n nasihat yg baik....kalau nk tahu,jgn lupa bertandang sok utk tahu apa yg aku nk share ngn korang sume.....

aku rasa smpai sini ajelah aku nk bebel,dh takde idea...karang aku repeat blik apa yg aku dh ckp,hehehehe
klu ad komen mbina,silakan tulis atau post aje kt shout chat tu...wokeh sume???


 ~mood ari nih : dilanda kerinduan plak tetiba... haisshhhh~

salam kepinknan dr aku....papai.






0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in