Entry Kerinduan

Sunday, January 23, 2011

rindu2...aduh sayang merindu,
kasih2...adat orang berkasih,
kiri duri kanan pun berduri,
arah mana ke mana...

haiii....dah lama aku tak post pape,kangen bangat sama ini blog terchentha...hak2
hurm...nak bebel apa ari ni ek?takde mende pun...just nak cakap,aku sungguh rindu blog aku..
sebab tu kat atas tu nyanyi2 sket...he3

ari ni takde apa sangat nak citer,rutin aku macam biasa...sibuk memanjang,penat oh penat...
tapi sabarlah je kan...
hurmm,dah xtau nak cakap apa,sebagai seorang blogger,aku kadang2 xtau nak share apa ngan korang...setakat bebel,aku memang no 1..he3

weii...lupa nak gitau korang,insyaallah rabu ni aku n geng2 sekelas akan terbang ke Langkawi..bestnya,korang tau x,ni pes time aku nak g sana...hik3
nanti aku share ngan korang gambar2 ek...hik3

oklah,aku rasa untuk malam ni,ni aje entry melepaskan kerinduan aku...he3
jumpa agi shume..papai

~nota :keje banyak,tapi aku tak terkejar dah...~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in