Pesan Jap

Sunday, February 06, 2011

SEMEKOM!!!
rindu2...tapi aku buzy,macam2 benda nak share ngan korang semua...insyallah esok lusa,aku cuba sedaya upaya citer n update blog aku..aku just update keseluruhan muka blog aje,takde r bila korang view astik gambar aku duk petik daun pokok tu je kan..

tapi kali ni,masih tema sama...alam semulajadi,ohh..aku bukan pegawai pertanian,aku cuma sukakan keindahan alam...ehh,banyak koje nih,nak buat lesson plan,taip keje yang cikgu senior kat sekolah bagi,comelkan buku RPH aku,gosok baju,kemas barang nak g sekolah sok..
ohh...sungguh banyak,tunggu ek entry aku...
macam lah ada penunggu kan??
hah???penunggu...errr,pape jelah.

nite all..




0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in