Entry sebelum g kelas....hehehehehe

Thursday, April 21, 2011

Assalamualaikum semua...
ari ni kembali mengupdate sesuatu...hehehe,
jap2 agi aku ada kelas...so,masa free ni update entry lah jap kan??ngeh3

ari ni nak share ngan korang kisah kefrustan aku r...ada r macam ni punya word,hukhuk..
teruk betul cikgu husna nih...
actually,lepas dah tanda semua kertas exam murid-murid kesayangan aku,sayang ke???
haishhh...sayang lah woiii,sape tak sayang anak murid ooooo....hehehehe

result yang aku dapat agak mengecewakan diri aku sebab takde sorang pun dapat A...macam manalah aku ngajar selama nih,runsing pikir..
yang ari tu adalah jugak sorang dapat A,kali ni paling highest pun 78 aje...alahai anak muridku,bila jadi macam ni...aku rasa macam teruk aje diri aku sebab tak boleh nak naikkan level diorang walaupun pelajar2 yang lemah ramai yang meningkat,tapi yang sederhana n pandai ada yang turun...

hurmmm..maybe aku terlalu tumpukan pada yang lemah kut sampai yang pandai terpinggir,kesian diorang...
walau apapun,aku rasa sebelum aku tamatkan praktikum minggu depan,aku perlu memastikan sekurang2nya diorang boleh buat darab n bahagi..
kadang2 aku terpikir gak,camnelah cikgu2 aku ngajar aku dulu sampai aku boleh faham,buat n ingat apa yang diorang ajar...rupanya susah nak fahamkan seorang insan tentang sesuatu konsep nih,aduhaiiii...

hurmm...tugas yang berat perlu dilaksanakan,sebab if diorang berjaya,ia merupakan hadiah paling bermakna untuk bufday aku 25 april nih...waahhhh,aku suka!!!!
buat masa sekarang,aku still risau n macam2 pikir dah nih...
kerisauan aku sekarang menyebabkan muka aku dah jadi macam ni dah...hu3

hahahaa...ni menunjukkan risau giler beb,pepun...aku nak g kelas dah nih,lepas tu ada mesyuarat plak...adeiii,buzy bebenor upernya aku nih...
jumpa agi tau korang2 semua..




3 comments:

yuyufartieyha said...

cg nilah yg ajar tjuk peratus 7 taun lpas smpai paham...

CIK TOM said...

wah mmg seorang cikgu yg bagus...risaukan perkembgn student...jgn runsing2 ye..insyaAllah diorang boleh buat yg terbaik..happy becoming besday ey..

Una Husna said...

yuyu~mekasih....terharu smpai nak nangis nih..
cik tom~memang risau,hahahaha...thnks cik tom...suka ngan blog cik tom.

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in