Tutti Frutti

Tuesday, September 27, 2011

Update seterusnya...wahh gitu,rajin giler...
ekceli,aku just nak citer pengalaman g tutti frutti...sebagai seorang insan yang tak duduk di KL n bndar besar,manalah aku pernah poi tutti roti nih...ehh,silap2..tutti frutti nih..maka nak dijadikan citer,lepas kitorang beraya umah kawan aku nurul...ada member aku yang request nak g tutti frutti nih,sebab kat Kota Bharu ni ada satu cawangan baru bukak tau...

wahhh....dengan semangat  kejakunan nya,ak pun beria cakap "JOM!!"...
haaa,jgn ko nyah...memang mak nak pergi sgt2 nih...so,kitorang semua pun g lah sana...nseb bek dekat aje ngan umah sewa aku...ok lah kan?

lepas tu,sampai2 aje kat depan TF ni,cepat2 kitorg amik gambar...hahahahaha,masa tu dah x heran orang tau sebab trlalu hepy dpt g sana...msti korang duk gelak2 kat aku kan?ni gmbr TF Kota Bharu dari depan,xde r besar mana pun...


lepas tu,aku n the gang pun masuk lah....masa tu ramai org,so sempat lah jugak tgk cmne prosedur nak beli benda alah nih...tetiba,masa aku duk asyik tgk orang,datang seorg brader keje kat TF ni tnya aku..."first time ke kak?"...

ehhh....nampak sgt muka jakun aku ek?dengan ayu n control malunya,aku pun jawab..."takdelah,nak tgk perisa apa yang ada aje"...hakhakhak

aku rasa mcm bangang gak jap sebab klu ko dah biasa dtg TF,cnfirm2 r ko dh tau perisa apa yang ada kan...wat eber.
lepas tu,aku pun g lah plih eskrem nya..as usual,my febret coklat n vanila..tmbh lah sket kiwi,smarties n ntah pape lagi aku hambiknya...nak byr pun satu hal sbb dah nmpk dia tulis RM5.30 for 100 g ...

sampai giliran aku,n casher pun timbang n tinggggggg....RM12.30 aje.
hahahaha,punya r aku cuak takut mahal...
lepas tu,makan lah tp yang x bestnya,disebabkan lama sgt beratur nk bayar,eskrem aku tu dh cair separuh...hu3,pepun..nilah muka pes time g FT...

masa beratur...nampak x barisan yg pnjg?opss..snyuman darlie ku tak nampak plak,hik3


aku n ziha...konon menikmati giler r,hahaha

muka2 pes time g TF...hahaha,pepun sgt best!

after hampir stgh jam duk mkn,berborak kat situ...kami pun mintak diri nak pulang ngn TF...bajet!
well,lepas ni kalau org tnya aku,xde r malu sgt nak ckp..."i dah pernah g TF"...hik3

kesimpulan yang aku dpt,ok sgt klu g TF bg aku tp aku hnya akn g msa ak BANYAK DUIT n otak serabut aje...sbb boleh relx n bg aku eskrem mcm ni mahal...baik aku p beli eskrem kedai mak cik kat umah sewa aku nih,baru singgit...best pun best..hik3

oklah korang,akan aku update next en3 len kali plak...nak g mengurus diri plak,maklum r update dekat2 nak mghrb dah..apo punye anak dara ntah.
jumpa agi,papai korang....


0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in