Menghilang n Update..

Tuesday, September 27, 2011

Assalamualaikum semua...
wah2,rasa mcm dah lama menghilangkan diri...memang yer pun kan?hik3..
sebenarnya aku bukan apa...dah malas nak update blog,keje melambak woooo...
tapi takpe aku nak citer gak pasal raya aku hari tu...raya ari tu,aku raya kat my sweet hometown tau...takde r beraya sangat sbb keje menimbun..
apa yang best lepas dah habis semua seminar pasal AR (action research) aku tu,bru aku n the gang,Maths Crew beraya sakan...kitorang g raya umah lecturer,umah kengkawan...memang havoc lah...


ok,aku share ngan korang beberapa keping gambar ek...




cuba cari aku???hik3....
tak sempat nak edit2 gambar ni...maaflah muka berminyak,huk3
apapun,walaupun aku menghilang...
aku tetap jenguk2 blog kesayangan aku nih...
opss,aku dah tukar layout n header...tagline pun dah tukar.


ada satu agi benda best tapi xtau bila akan dapat....hope cepat dapat,hik3




 masa dalam kelas,masa ni tgh taklimat seminar AR kitorang...


ok,jumpa agi next entry...malas dah nak tulis2,hik3

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in