Dinner Graduasi PISMP Sem 8 Ambilan Januari 08

Sunday, November 20, 2011

Assalamualaikum semua...akhirnya new entry menjelma jua,biarlah nak cakap dah basi pun,tapi aku nak jugak share sumthing kat sini..
ok,sebelum tu ni details k...baca dulu tau,hik3

Date : 17/11/11
Place : Hotel Crown Garden,Kota Bharu
Tema : Tradisional

ok,dah baca ek?sambung citer...sbnrnya pada tarikh di atas,adanya dinner utk batch aku buat kali yang terakhir...buat pengetahuan korang,batch aku ni cuma seramai 99 orang sahaja...yelah 5 kelas aje kut.
so,malam dinner ni temanya Tradisional sebab nak mengangkat martabat turun-temurun yang kadang2 dh hilang dek zaman moden...so,segala2nya perlu lah nampak tradisional kan?tapi malam tu aku pakai aje apa yang ada sebab tak sempat nk shopping apa...actually bukan x sempat tau,tapi baju aku x sempat sampai...hu3
kisahnya, aku tempah dari Indonesia,tapi x sempat sampai sebelum tarikh dinner aku..
so,sarung ajelah baju kurung moden raya ari tu...semua benda made from raya Aidilfitri...hu3

ni backdrop malam tu

ni batch PISMP Ambilan Jan 08...ramai x?

ni aku n shama...shama ni memang ramping sesangat,so mmg nampak kechubbyan ku..ngeh3

dan the most best pic that night are dis....jeng....jeng....jeng

pinky gitu...warna pilihan kami that night,love dis so much...

sebenarnya dinner ni selain sebagai tanda perpisahan ia juga sebagai kenangan terindah dalam hidup kami semua...5 tahun setengah bersama2,susah senang sama2,sakit pening sama2,jatuh bangun sama2 n seksa derita ceria gembira semuanya sama2...terlalu banyak untuk dikenang sampai kadang apabila terkenang tak sedar air mata turut bergenang...sedih sebenarnya nak hadapi perpisahan yang tinggal beberapa hari sahaja lagi tapi setiap pertemuan pasti ada titik noktahnya kan?
kalau ikut semester,sememangnya officially aku dah tamat study tapi minggu ni iaitu esok,Isnin sampai Rabu, aku ada kursus KISSM...kursus induksi lah,sekarang pun tgh wat esemen KISSM lagik...

untuk saat2 akhir,kalau ada apa2 kerja,aku just be happy sebab tahun depan maybe tak akan jumpa lagi keje2 macm sekarang...no more tension walaupun banyak masa habis utk menyelesaikan segala2nya...
keje yang menimbun after dis like nak pos motor,nak settlekan sket bahagian result semester lepas n a few things which is need my attention too to do...
sabtu ni insyallah aku akan pulang ke kampung halaman dah,no more life at Kota Bharu,Kelantan....sob sob

well,apapun aku happy ngan dinner ari tu sebab dah mintak maaf ngan hampir semua orang,peluk2 n nangis...opps,aku tak nangis malam tu just sebak.
well,friendship are forever whether u live or died n still going on although u forgot about it...apapun,thnks a lot kepada semua kengkawan aku yang selama ni sentiasa di sisi,sama2lah kita semua tunggu tempat posting nanti yer...uhuk3
bab yang paling aku takut skrg...jumpa agi semua.
salam ukhuwah dari aku..

nukilan : skrg hujan,ada secawan besar kopi depan aku n fatin yang tgh syok tido...alahai,no more dis for next year...uhuk3

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in