Final Exam For Last Semester For Last Year

Sunday, November 13, 2011

Assalamualaikum semua...
fast update dari aku sebab sebenarnya tengah study walaupun dah pukul 6.30 petang,tetapi masih khusyuk study for my last paper 2morrow.
risau sebenarnya sebab esok paper Application Of Mathematics yang bagaikan penentu masa depan aku...debar,cuak,risau,bimbang,serabut,takut,ngeri semua dah jadi satu bebola yang asyik duk melambung2 dalam perut aku...hik3
esok juga merupakan final exam yang terakhir untuk aku after 5 tahun setengah aku study kat IPG Kampus Kota Bharu nih..aku cuba buat sehabis daya dan kepada korang yang terbaca atau terjengah blog aku nih,tolong doakan kejayaan aku esok yer..

tahap kerisauan menyebabkan ari ni aku makan nasi sambil baca buku,aku tido pun mimpi exam esok walaupun tido aku hanya tido2 ayam...apapun,kepada semua yang ada terlibat dengan exam sekarang,do your best n try harder for your success k...
aku doakan korang semua...

hahahaha....bukan aku nih tau,gud luck semua...

salam peperiksaan dari aku.

nukilan: tadi masa aku tido dari kul 3.30 sampai 4 ptg rsanya mcm pic atas lah keadaan aku,tido brsama2 nota2,soalan2 n ketension...hik3

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in