Kuasa Mekap

Monday, December 17, 2012

Assalamualaikum...

Kali ni memang terasa giler nak hupdate entry laju2...sebabnya??aku TERKAGUM  tengok betapa hebatnya kuasa mekap....giler betul r.

ok,sebenarnya macam ni...sekarang seperti diketahui aku memang dalam persiapan untuk majlis aku nanti,so aku sedang survey macam2 benda termasuk mekap...tetiba,ada member aku yang baru kawin,dia wish thanks pada jurumekap dia..aku pun apa lagi,laju2 g klik nama jurumekap dia...

apa yang aku nampak bila aku buka aje fb jurumekap dia???



awesome giler....dan2 terus aku cakap "HEBATNYA KUASA MEKAP..."
aku pun view semua gambar customer dia yang lepas2...memang semuanya giler betul after mekap....hu3,so dengan relaxnya aku pun add dia as a fren...hak3

sebelum ni aku amat mengagumi hasil mekap jurumekap yang terkenal untuk butik2 tudung...sape lagi kalau bukan Vie Elfaiiziens tu,memang mantop habis r...
now,jurumekap yang baru aku jumpa ni kira kedua mantop r after vie..err,jurumekap yang aku tabik ni tak termasuk lah jurumekap artis yer...sebab diorang memang aku x mampu nak hire lah,

actually,mekap ni bergantung kepada orang jugak...ramai yang pandai mekap,tapi hasilnya pelbagai...sebab mekap kan ada banyak skill dan tekniknya,maybe mekap sesetengah jurumekap akan dapat hasil seawesome n segojes nih (leleh aku tengok,hik3)


atau mungkin sesetengah jurumekap dapat memberikan hasil yang magik giler sehingga mungkin terkebil-kebil mata just like this....hahahahaha


atau mungkin juga korang mendapat jurumekap yang scary giler sehingga menghasilkan mekap sebegini!!! oh nooooooooooo....


hahahahahahaha,so semuanya bergantung kepada hasil tangan jurumekap tu sendiri...
apa yang penting kita semua mempunyai pilihan untuk MEMILIH tangan siapa untuk menatarias wajah kita...pastikan survey banyak tempat n banyak orang tau...boleh jugak menanyakan member2 yang baru aje selesai majlis mereka...tentu mereka ada banyak cerita atau pilihan yang boleh anda pilih...

rajin giler aku update pasal mekap ni,next time aku nak belajar sendiri macam mana cara mekap yang awesome...

see next entry...papai.
wassalam

~ aku baru aje selesai lunch bersama mak n adik lelaki aku,kenyang perut yang teramat...tambah2 aku layan internet kat meja dapur,for sure mulut asyik bekerja,hik3~





0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in