Kembali Semula

Wednesday, April 03, 2013

Assalamualaikum...
Setelah entry tahun lepas,nilah entry pertama untuk tahun 2013..punya lah lama menghilang sampaikan email n password blog ni pun aku dh lupa...punya r nebes tadi bila nak sign in,dia cakap
 " you are not author for any blog"

rasa macam nak menangis jap,rupa-rupanya aku salah sign in email lain...haishh,teruk betul..tahun ni adalah tahun kesibukan menggila aku disebabkan aku telah diberi tanggungjawab as guru tahun 6...so,cabaran dia besar termasuk jawatan2 aku yang tahun lepas masih aku pegang...agak teruk but redho jelah,huk3

sekarang ni aku memang curik,bukan curik ni...memang culik masa sendiri,untuk update blog ni sebab aku takut blog ni lost nanti...walaupun aku pemaleh nak update hape2 kat sini,tapi i love my blog...jap2,nak letak gambar love besau2 sat..



besar x?ngeh3...ok,continue to the story...
sebenarnya tahun 2013 ni adalah tahun yang makin menguji keimanan aku dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang guru dan juga manusia...tahun ni adalah tahun yang memberi makna besar buat aku sebab banyak perkara penting bakal berlaku dengan izin Allah dan kesemuanya memerlukan perhatian dan fokus daripada aku...

apapun aku mengharapkan yang terbaik dari Allah untuk tahun 2013 aku n aku juga berharap aku dapat mengharunginya dengan baik...
opsss,nak share satu lagi,tahun 2013 juga Allah telah mengurniakan banyak rezeki untuk aku setelah setahun aku melalui tahun yang kelam dan penuh kedukaan...inilah yang dinamakan hikmah di sebalik kesukaran dan kesabaran...

hurmm,nak story apa lagi ek??ok...ada banyak sebenarnya citer nak story,next time aku update k...sebab skrg otak aku ni mcm nak luahkan semuanya kat sini...maklum r dah berbulan2 tak update apa2 entry kan?

jumpa lagi next entry...wassalam

~sebenarnya aku tulis entry ni bulan 3,tapi bulan 4 bru publish...sooooooo ngeks kan?~



0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in