Pesanan Kegembiraan

Monday, March 07, 2011

Assalamualaikum semua...

sihat?ceria?kena sihat n ceria lah,baru mulut ada mau shenyum gitu...aku sekarang dah ok,ngeh3...takde agi prob macam sebelum ni,alhamdulillah Tuhan dah tunjukkan jalan yang terbaik...siket2 punya masalah lain tu,kira pandai2 r settle sendri.

ok,aku sekarang memang suka nak update blog sebab aku tau,aku akan rasa release bila dah luah....actually kan,dalam kehidupan kita ni kena banyak sharing...kan ke selalu kita guna sharing is caring...err,aku je kut yang selalu guna,tapi bukan bermaksud sharing sum1 tersayang with others is caring hoykeh...!!

apa yang menggembirakan aku ari ni ialah aku dapat tawaran untuk mempromosikan bisnes dalam bidang perkahwinan plak...wow,best woo..
pes time berlaku nih..nak citer nih,kawan aku bakal melangsungkan perkahwinan,so dia mintak aku jadi adviser untuk bahagian tudung dia nanti masa pernikahan n perkahwinan..
ni kira satu perkembangan bisnes lah sebab lain kali aku ingat aku nak buat usahasama ngan butik2 perkahwinan untuk tajaan atau promote tudung...sekarang ni tengah banyak buat survey untuk customer pertama aku dalam topik perkahwinan...hahahaha
nebes gak tapi i know i should try my best...
masa kahwin,sume orang nak kelihatan cantik,so aku akan carikan sumthing yang gojes untuk kawan aku....untung2 dapat customer lain plak..ngeh3

ok,habis citer pasal menggembirakan..citer sedih?takde dah r...dah penat dah aku bersedih,satu agi yang aku hepy bangat ari ni...aku DAPAT TIDO LAMA!!!! yahuuuuuuuuuuuuuuu....
siyesly kini baru aku sedar,tido tu sebenarnya amat indah sekiranya betul2 kita perlukan n nikmatinya...bukannya apa,dah lama aku tak dapat tido dengan lama...biasanya satu hari,aku tido 4-5 jam aje...hu3,kecian aku..
tapi tadi aku dapat tido dengan lama sebab balik sekolah aku penat tahap gaban giler,siyes wei...masa naik motor tadi pun,aku kalau boleh nak pejam mata tapi aku bimbang r plak,kalau pejam mata masa bawak motor,karang aku pejam mata tak celik2 plak...hehehe
so,bukalah mata walaupun mulut tak jemuih2 duk nganga sebab ngantuk...
ngantuk punya pasal sampaikan air 100 plus yang aku beli dalam keadaan sejuk dah tak sejuk agi....cuba korang bayangkan aku dahaga,air tu tepi aku aje tapi dah x larat nak ambik sebab ngantuk sangat,aku tak minum air tu,...wahhhhh,betapa ngantuknya aku...

apapun,dalam hidup ni kita kena sentiasa hepy,jangan sakitkan hati orang,permudahkan urusan orang n paling penting jangan rampas kebahagiaan orang sebab hidup ni ada karmanya...so,ari ni ko buat orang...tengok r,2-3 jam agi,orang plak buat ko...takpun adik beradik n family kita sendiri...hidup tak boleh pentingkan diri yer...Allah memang akan balas tunai punyer atas dunia ni,tak men r kad kredit segala bagai okeyh..

jumpa agi,wassalam...


0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in