Lelaki ohh lelaki

Friday, March 04, 2011

terbongkar sudah!!!

apa yang terbongkar?ngeh3...oppss,assalamualaikum dulu...minggu ni minggu menyerabutkan aku.siyesly....sebab macam2 kes jadi,itu ini...termasuk kes yang boleh buat aku nangis...tapi takpe sabau2...

sebenarnya kan dalam kehidupan seorang lelaki ni,apa yang korang nak dari sorang pompuan????haaa...kali ni aku cakap direct terus nih sebab sebelum2 ni aku banyak hide bila nak share kat blog aku nih....sebab aku takut member2 aku pikir mcm2 kat aku,tapi kali ni...aku dah tak kisah dah...he3

aku nak tanya lah wahai lelaki...korang ni tak penah bersyukur kalau dah dapat seorang pompuan yang dah setia ngan ko,lepas tu takde nak main curang2 agi segala bagai..apa agi yang korang nak???tak bek menkan perasaan orang,kalau tak suka cakap aje depan2...kan senang,takde r nak tercongok tunggu agi...gu3

sebenarnya ni entry lepas geram aku,banyak prob yang jadi dalam hidup aku sebab lelaki...susahkan nak percaya lelaki kalau dah sekali dia tipu kita?ntah r...kadang2 aku pun tak faham gak...tapi kena banyak2 sabar...

entry lepas geram aku nih kadangkala menimbulkan banyak cakap2 n syak wasangka,so...klu korang,the readers nak syak apa2...atau nak tanya apa2,korang komen aje...insyallah aku jawab...malas dah nak pikir pasal lelaki yang selalu menyusahkan aku,hu3..
dislike betul r...

mood ari ni :aku nak g bertenang jiwa jap...

4 comments:

SoLy SoLicious said...

hee~ lelaki punye msalah ye..bawak bersabar ye.. ^^

Una Husna said...

tau takpe...he3

Akunyer said...

hee... sabar byk2 yer... ujian dan dugaan idup 2... kena kuat okeh? :)

yuyu fatihah said...

sounds bad....

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in