Hati yang seringkali terluka....

Saturday, February 26, 2011

semula ku tak yakin 
kau lakukan ini padaku 
meski di hati merasa
 kau berubah saat kau mengenal dia 
bila cinta tak lagi untukku 
bila hati tak lagi padaku mengapa harus 
dia yang merebut dirimu 
bila aku tak baik untukmu 
dan bila dia bahagia dirimu 
aku kan pergi meski hati tak akan rela 
* terkadang ku menyesal mengapa ku kenalkan dia padamu

ayat2 kat atas ni selalu digunakan oleh hati yang kadang2 terluka kan?tak kiralah lelaki terluka sebab pompuan atau pompuan terluka sebab lelaki...kekadang bila hati aku terluka,ternyanyi gak lagu nih...ternyanyi k...ngeh3

tapi bukan sebab orang ketiga,just selalu terpikir lagu ni...
aku doakan semoga dipertemuka jodoh yang baik aje untuk aku,kawan2 n korang yang baca entry aku nih...
mungkin apa yang korang ada sekarang bukan jodoh sebenar korang n mungkin juga itu adalah jodoh korang...yang penting bertawakal,doa n berserah aje kepada-NYA.

salam jiwang dalam kesibukkan aku...

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in