Kesihatan yang sering mengganggu

Friday, February 25, 2011

Salam u olls semua,ari ni aku rajin untuk singgah menekan kat sini,tengah buat esemen sebenarnya tapi tetiba teringat blog plak...he3,ehh...tadi aku dah habiskan masa g tengok Guzaarish,perghhh...best wooo.
aku takde niat pun sebenarnya nak tengok movie tapi tadi masa duk sibuk menaip depan tibi,terpandang iklan astro first,dia nak tayangkan Guzaarish,dan dan aku terus surf kat youtube...best nyer bila nampak ada citer tu tapi masalahnya takde susbtitles lah pulok...hu3
sedih jap...kejap aje tau,then aku g menggoogle r,pe agi an...teeng teng terengggg ada lah,hik3...suka2.
citer tu pasal magician yang takleh buat apa2,kira lumpuh r...dia nak mahkamah matikan dia sebab dia tak nak sengsara,lakonan hebat Hrithrik Roshan ngan Aishwarya Rai...perghh,sebijik dailog iklan Astro First...hakhakhakhak
aku sangat2 suka ngan lakonan dak dua orang ni sebab diorang sweet berdua,aku jatuh cinta kat diorang masa pes time masa citer Dhoom 2,tangkap cintan cintun rama-rama r masa tuh...ngeh3

opss...mesti dah lupa nih,tetiba mata tertengok title kat post nih,hik3...sebenarnya memang kesihatan aku makin tak menentu sekarang,xtau lah nape...kejap2 selsema,kejap2 batuk,kejap2 demam malam hari...hu3
ni pun hingus macam nak leleh2 dah...hahahaha,yurkkks...(adegan geli jap)

sape leh tolong nasihatkan aku ek?serius aku semakin tak larat hari demi hari,g sekolah pun buat2 ceria sedangkan kepala kadang2 rasa nak pecah sebab sakit...nak citer kat orang,takde sape nak dengar....hu3,sedih2...tak kan aku nak kol Panngilan Nur kut,hehehe..takde koje nak kol situ semata2 nak citer tahap kesihatan aku..

maybe aku jadi macam nih sebab rest tak cukup kut,hari2 bangun awal,tido lambat kan..tapi pengorbanan tu penting untuk mencapai kejayaan...kadang2 sedih gak dengan diri sendiri tapi semangat kena r kuat beb...he3

aku ni bukanlah doktor tapi nak jugak pesan-memesan (cehh ada hati nak pesan kat orang nih,he3)...kesihatan tu penting dalam kehidupan sebenarnya sebab mak aku selalu pesan,kalau dah sakit semua benda tak best agi...even masa tu nak ajak g jenjalan pun,tak nak agi...kalau bagi duit 1 juta,err..maybe boleh baik sket kut...hehehehe (dasar mata duitan betul)
mak aku cakap jugak kan,masa tu kalau orang tanya 

"nak buah epal?nak buah oren?nak buah hati?

aikk...len macam aje soklan mak aku tu...he3
sume dah tak nak dah masa sakit kan?hu3...
buah hati???hehehehehe...
no komen....ayat fasha sandha kut...

aku harapkan aku akan cepat baik lah,hik3...
opps,sebelum terlupa...aku nak share karangan budak sekolah aku praktikum sekarang,
korang baca n tolong translate kan kat aku ek...

*siyes aku dah gelak terbahak-terbelahak nih...kahkahkahkah

sorry kalau blur sbb aku cptured ngan hp after scan this karangan

ok,jumpa agi tau...aku nak rehat jap,selsema ngan sakit kepala dah bagi salam plak r..hu3



0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in