Minggu jiwa hilang

Wednesday, March 07, 2012

Assalamualaikum...kembali lagi bersua walaupun sehari aku termiss nak update sesuatu di sini..minggu ni aku namakan minggu jiwa menghilang,nak tau serba apa?sebab hari JUMAAT nanti bersamaan 9 Mac 2012 aku akan terbang semula ke Semenanjung...yahuuuuuu,bukan aku ditukarkan ke sana tapi balik bercuti selama seminggu n balik untuk konvo jugak...hu3

so,minggu ni aku rasa minggu paling lembap berjalan,kenapa ek?sejak aku datang sini tak pernah pun aku rasa lambatnya masa berjalan tapi selalu aku rasa "hah?dah jumaat?"...untuk pengetahuan korang,aku kat sini terlalu banyak keje sampaikan aku tak sedar diri n makan minum pun kadang2 terabai..tapi tu lah,minggu ni aku rasa mcm lambatnya masa berjalan...maybe apabila kita terlalu menunggu,kita akan rsa ia terlalu lambat kan??

minggu ni hari isnin agi jiwa aku dah balik naik flight sendiri ke Semenanjung,haiii...kenapalah dia x angkut jasad aku skali ek?kan ke best...he3
actually,mengajar n bekerja di pedalaman ni banyak mengajar aku erti sabar n tabah,sebab tu bila nak bercuti mcm ni,aku rsa sgt excited...yg pertama skali sudh tentu aku nak qada smua sesi makan aku yang telah tunggang terbalik...kat sini mmg r stiap hari aku msk (klu x msk,maka kebulur lah aku wlaupun dulu ak sgt mls ke dpur) tapi msk scara ala kdr n kdg2 mskn mengejar waktu,apalah sgt kan..
mskn yang sgt kerap aku msk kat sini ialah tomyam...haaaa,jgn xtau kat sini byk udang galah tau...so,sbb tu bleh buat tomyam best2...cumanya kena ad stok makanan segar lah byk2 supaya senang nak mask..

opps,sebenarnya skrg aku tgh jaga exam ni...budak Tahun 2,paper English...jgn salah sangka sebab diorang dh siap pun n tgh bca buku,so masa exam nya tinggal dlm 10 min agi...kenalah tunggu kan??apapun,ak rsa sgt2 x sbr nak balik...bestnya kalau aku x prlu datang sini lagi...tapi apakan daya,aku terpaksa akur dengan arahan KPM...hu3

oklah,jumpa agi next entry...insyallah aku akan update pasal sekolah pulak...opps,psl janji nak gtau segala story-mory psl skul aku ni x berjaya ditunai plak...actually nama sekolah aku ialah SEKOLAH KEBANGSAAN KAMPUNG KEBUAW,DALAT,SIBU,SARAWAK..
jumpa lagi nnti,salam.

nota cikgu :aku dah siap packing n iron baju nak balik Jumaat ni,lambatnya lusa...hari2 aku duk tgk baju yg aku iron tu..hu3

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in