Aku pulang jua

Friday, March 09, 2012

Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

opssss,terlebih sudaaaa....errr,Assalamualaikum semua.
hehehehe,terover excited plak kan?akhirnya hari yang dinanti telah tiba jugak...
aku ni kul 5.30 pagi dah bangun,mandi tau...semuanya sebab x sabar2 nak pulang..
beg2 semua aku dah kemas siap sepatu yang nak dipakai balik nanti elok aje parking depan pintu...hahahaha

ari ni nehi mood nak citer pasal sekolah lagi atau apa2 yang lain,sebab mood dah berkobar2 nak pulang...ngeh3
jumpa lagi next entry,maybe after aku konvo...
aku konvo 13 MAC 2012 ni...tak sbrnya nak jumpa semua kengkawan Maths Crew yang disayangi...

salam...

nota cikgu : ari ni cikgu nak x buat nota sebab dah nak balik,semua buku pen cikgu dah simpan...tak boleh menulis lagi,hahahaha

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in