Kenapa oh kenapa??

Friday, October 12, 2012

Assalamualaikum...
rajin plak aku update blog terchenta ni...ari ni dah Jumaat,penghulu segala hari dan bagi orang yang bekerja mcm aku ni,merupakan hari yang baik sebab esok weekend...hahahaha,rest2 otak k.

ok,memandangkan hari ni dah weekend,aku tetiba teringat nak sopink...ha3
giler betul sampai teringat tu...yelah,dah lama gak aku puasa sopink,satu sebab aku tgh saving dgn drastik utk sumthing,n satu agi sebab aku bz...tak sempat nak jengah blog,page,fb yang mnjual segala jenis barangan yang selalu aku laburkan duit...

ok,back to topic...sbnrnya aku hairan kenapa perempuan suka sopink?aku rasa aku dh pernah post pasal perempuan dan shopping tapi mls nk selongkar blog...aku hairan sebab kenapa perempuan xpernah berhenti dari sopink n akan sentiasa sopink?? tak puas2 ke?yang ak paling hairan diri aku sendiri yang terlampau obses ngan sopink,kdg2 stress jugak...yelah selalu terkopak poket aku,hahaha..


bagi akulah,aku sebenarnya sukakan sesuatu yang cantik n nampak keperempuanan...so cntrol ayu gitu,sebab tu aku suka sopink kut,yelah nampak barang/item yang mcm "alamak cutenya,uiit cunnya,wahhhhh comel giler"...maka bermulalah aku sopink x sedar apa,hu3
semua benda nak sopink terutamanya pakaian....dahlah perempuan ni banyak benda yang dipakai mcm tudung,baju,dress,skirt labuh,baju kurung,seluar,yang pesen tu yang pesen ni...tu x termsuk aksesori lagi,hangbag,kasut (ohhh...i like!!) segala mak nenek nak...pastu nak jaga muka,jaga body,g spa lah,scrub lah,mandi susu lah...hu3,mampus duit suami mcm ni,tu x termasuk segala gadjet yang wujud dalam dunia ni...tapi nasib baik gak aku bukan jenis yang suka ikut trend,aku beli bila aku rasa aku nak something new n nampak cantik di mata aku...baru aku beli,aku tak pernah paksa diri membeli tau..hahahaha

apapun,aku rasa semuanya bergantung pada diri sendiri,janganlah sopink kerap sgt...aku ni dalam dua bulan sekali aje aku sopink...kira oklah tu kan?walaupun beratus gak habis...memanjakan diri lah kononnya...yelah,xkn berzaman nak pakai baju sama aje,kurang2lah belilah satu yang baru...barulah ada semangat nak buat kerja atau belajar kan?wahh gitu...

sebenarnya aku terasa mcm nak share satu page yang best sangat kalau nak sopink bab pakaian sebab page ni sangat up to date n sesuai utk girls2 yang sukakan kesopanan tapi masih nak bergaya cantik....aku dah beberapa kali sopink kat sini,n produk diorang memang puas hati...aku pernah sopink di tempat2 lain gak bab pakaian tapi sumtimes apa yang kita dapat tak secantik mcm dalam gambar,tu yang aku rsa mcm hurmmm just menghabiskan duit aje...
kalau korang nak cuci mata,bolehlah jenjalan di page ashanim dress lab yer...memang best n produk diorang ni dah selalu sangat dijadikan pakaian tajaan untuk pelakon ketika shooting...harga pun sgt2 berpatutan...so,nanti boleh tinjau2 yer...

oklah,nak letak noktah dh ni...jumpa lagi my blog di next n3...membebel sorang2,syok jugak...he3
wassalam

~baru lepas shopping,hahahaha~


0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in