Pra Upah untuk Diri Tersayang, ^________^

Thursday, October 11, 2012

Assalamualaikum...hai semua,
ari ni mood ceria wokeh walaupun kerja sentiasa nak jdi my BFF,ada aku kesah??hahaha

ok,sebenarnya just nak sharing sesuatu aje kat sini...dalam n3 yang lepas aku ada story yang  bulan ni merupakan bulan workaholic aku kan?so...walaupun aku terpaksa tapi dikira rajin lah sebab tangan,otak aku ni sentiasa mengadap kerja walau kadang2 aku rasa dah jemu nak muntah hijau tgk fail2 n kerja tu...

so,sebagai balasan untuk diri kesayangan aku ni,aku dah berjanji pada 22/10 nanti aku akan bagi upah pada diri sendiri...upahnya agak lumayan n hadiah utk diri sendiri yang sentiasa sbr n tabah menghadapi kehidupan dalam perjalanan baru...
nanti,kalau aku dah bagi upah pada diri aku,aku akan update story...ha3,gedix seyh...

so,berbalik kepada tajuk n3...aku dh memulakan pra upah kepada diri sendiri,hahaha...bukan ada pre wedding aje tau,tapi pra upah pun ada...ok,pra upah ni sebenarnya sesuatu yang dah biasa aku lakukan tapi kali ni agak dashyat jugak kos yang aku keluarkan walaupun mungkin pada sesetengah orang xde pape...

pra upah nya ialah aku belikan 4 novel baru untuk diri sendiri...mantop kut,hahahaha...memang selama ni aku selalu beli novel tapi xde r sampai rm83 sekali beli,mungkin kos yang rendah bagi sesetengah orang tapi pada aku yang xpernah habiskan kos yang banyak sekali borong novel,agak terasa jugak poket seluar aku ni...hehehe

ok,sebelum aku bercerita lanjut lagi...aku perkenalkan dulu novel yang aku beli.
ok,hambik ko....inilah novel yang aku dah memborong semalam,dalam xde duit aku borong jugak novel sebab konon2 nak bagi pra upah...tup2 msa nak buat trnsfer online,ada claim masuk daaaa....trkezut tengok baki dalam acc mak tau nyah,hahaha
aku xtau claim yang mana satu tapi alhamdulillah rezeki daripada Allah..so,dengan senang hatinya aku mghabiskan rm83....hahahaha
(pssst...biasanya paling banyak aku keluarkan duit utk novel hanya rm70 aje tau)

ok,port paling AKU SUKA sopink sekarang ialah kakinovel....dulu aku suka alaf21 then buku prima,now kakinovel plak...sebab??banyak novel yang mantop n kebanyakkan novel semua membuatkan aku sentiasa tersenyum,tersengih,sedih sorang2 then aku puas hati...n paling aku suka sopink on9 ngan kakinovel ni adalah sebab HARGA DIA SANGAT BERBALOI2...
bayangkan novel yang harga asalnya rm18,aku boleh dapat dengan harga rm14 sahaja tanpa ada kos caj penghantaran...tapi syaratnya korang mesti jadi ahli kakinovel r,alah...senang sangat nak jadi ahli,just sign up...then cnfirm jadi ahlinya.tak yah guna satu sen pun nak jadi ahli mcm kebanyakkan tempat sopink k...

aku ni dah macam duta kakinovel plak,tapi lantak lah sebab aku suka sangat...so,aku bagi korang link untuk ushar,baca sinopsis novel ke,tengok next coming novel atau apa2 sahaja pasal novel di link ini yer, http://kakinovel.com/
tentunya korang akan sentiasa berpuas hati mcm aku,aku rasa ni order aku yang ke-4 dah ngan kakinovel ni n alhamdulillah khidmat diorang memang best...
contohnya macam aku,semalam aku order novel,pastu terus transfer duit...then hari ni aku cek email,dah ada feedback email dari diorang yang mengatakan diorang dah terima order n bukti pembayaran aku...pastu petang tadi,masuk mesej kat hp aku yang mengatakan novel aku dah dipos n diberikan tracking no sekali...hebat kan?
so,kepada kaki novel tu jomlah sopink kat kakinovel sebab senang,cepat n hebat kut...hahahaha
(tetiba terfikir,berapa agaknya kakinovel akan bayar aku kalau aku jdi duta diorang ek? :p )

oklah,untuk hari ni itu aje update aku untuk blog ni...malam ni malam jumaat,so jom buat apa2 yang patut...hehehe
ooiiittt,kpd yang belum berkahwin jangan pk bukan2 n kpd yg dah kawin pun jangan lupa,mlm ni baca Yassin...berkat.
see u my blog 4 next update...
wassalam...

~nak sembahyang jap,then baca Yassin pastu tengok Julia at Tv3~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in