Bila Stress,Aku Suka Wangi

Thursday, September 26, 2013

Assalamualaikum...
Jumpa lagi di sini,sebenarnya minggu ni macam agak padat (bukan agak dah,memang pun) sebab setiap petang full dengan latihan sukan,yelah dah nak dekat hujung tahun..confirm2 lah sukan tahunan sekolah akan diadakan kan?ohh banyaknya kan tu...hik3

Ok,so bila setiap hari ada latihan sukan,tentulah malamnya penat giler..sebab tu minggu ni paling lewat aku tido ialah pukul 8.45 malam,serius ni tau!memang lepas Isyak aje,terus ready nak tido sebab badan rasa penat sangat+keje siang hari memang tak pernah settle..ok,bila badan penat+letih,stress pun mulalah datang...hurmm,yelah keje itu ini tak siap,camno?

So,bila stress...aku memerlukan something yang boleh buat aku kembali fresh,jadi aku suka bau/hidu sesuatu yang wangi atau harum.rasa macam dapat feel baru aje..terutamanya bila malam lepas dah bersihkan diri semua.Jadi,aku nak share ngan korang tentang satu produk yang aku guna,bau dia serius wangi tau,yang boleh buat diri kembali segar seposen (seposen ajelah sebab badan penat sangat kut)...ok,meh aku story dulu camne aku kenal ngan produk ni..
actually,aku kan suka merayau2 kat Ig orang...so,aku banyak tengok orang-orang yang femes asyik cakap pasal benda ni,aku pun macam curious then nak lah try jugak kan?dah semua asyik duk post

"wanginya,rasa macam nak makan"

"best sangat,harum giler"

"aku suka bau dia,wangiiiiiii....."

so,aku pun try lah order kan?as usual,aku carilah Ig yang boleh bagi best price,alhamdulillah...i find it and terus order laju2!!ngeh3...bila sampai aje barang tu kat tangan aku,serius tak sabar2 nak try dan nak buktikan testimoni yang sering diuar-uarkan tu,fuhh...menyampah betul baca ayat sendiri,^______^
dan,SERIOUSLY!!!bau dia sangat wangi kut,first benda yang aku try ialah losyen...bayangkan,setiap 5 saat aku duk cium tangan sendiri sebab nak bau wangi tu..aku suka,suka,suka!
dalam set yang aku beli tu,ada 3 benda...perfume shower gel,scrub dan losyen...and i just love it!!
sangat best bila penat2 kan,pastu pakai wangi2 bila dah nak tido,rasa macam tenang kepala walaupun kat sebelah tu keje duk berkelip2 tengok aku tengah tido...hahahaha

so,mesti korang nak tau apa produk yang aku guna tu kan?actually aku menggunakan set
Cathy Doll Bonjour De Paris



inilah set produk yang aku beli tu,so kepada ladies-ladies yang nak bau wangi,bolehlah try produk ni...serius memang bau wangi,aku berani jamin...nak beli kat mana?as usual,aku akan selalu sharekan link untuk korang,tapi maaflah aku sekarang memang banyak sopink kat Instagram,jadinya aku cuma tau kedai online kat Ig ajelah,hehehe...so cepat2 jadi instagramer yer...ngeh3

Instagram : Sweety Love Shop
Instagram : Ikin Beauty Skin
Instagram : Hired By Heaven

harap-harap dengan terpublishnya entry ni,dapatlah aku membantu mana-mana girls yang tercari-cari produk yang simple tapi best dengan harga yang berpatutan...for your info,harga set ni tak sampai rm100 pun,jadinya semua orang pun boleh memilikinya..oklah,ini aje yang aku nak share ngan korang..jumpa lagi di next entry,wassalam.

~sapu losyen banyak2 kat tangan,pastu tido ngan tangan atas muka...hahahaha~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in