Dinner Black & White Maths Crew

Monday, October 17, 2011

Assalamualaikum semua...
wallah wei,akhirnya aku berjaya juga mengupdate entry dinner yang aku gembar-gemburkan sejak minggu lepas kan?semalam,dinner kitorang bertema black n white...buat secara santai di Satay Malaysia,kalau ada yang duduk Kota Bharu,mesti tau tempat nih..menu kitorang semalam pun simple aje,just mee goreng,nasi goreng n satay sudah tentu...best jugak walau mula2 sedikit kelam kabut...ni aku tempek gambar makanan kitorang...sedap tak??hehehe


lepas makan2,ada jugak sesi pertukaran hadiah...hadiah aku yang dibalut comel ari tu dah dapat kat member aku seang,korang mesti nak tau apa dalam tu kan?ok..aku tempek agi gambar...he3

nilah yang member aku dapat,set mug angry birds!hhehehe...tersengih betul seang dalam gambar nih..

aku?ok,aku plak dapat hadiah dari budak kelas aku iaitu frame gambar,oklah sebab aku boleh letak pic kengkawan dalam tuh...kat bawah nih muka aku yang tengah buka hadiah,errr...sememangnya muka dah boleh buat minyak masak masa nih tapi abaikan jelah yer...


apapun,bagi aku dinner santai kami ni sangat2 best walaupun ada terkurang mana2..yelah,ni dinner yang terakhir kami sama2...sgt2 sedih sebenarnya tapi mcm semua orang cover aje..he3,lecturers yang join dinner ni just 6 orang tapi semua happening...so,sangat2 enjoy....nah2,aku tempek agi sekeping gambar...

 ni pic aku satu kelas ngan lecturer yang datang,hope our relationship still on forever...hu3

lepas tu,dalam dinner ni ada jugak anugerah tau...hahahaha,ada anugerah pakaian tercantik lelaki n pompuan n anugerah paling sporting lelaki n pompuan sepanjang 5 thn stgh kami sama2 study...
yang kelakarnya,anugerah pakaian tercantik pompuan utk dinner semalam going on ME!!
hahahahaha...aku rsa aku pakai biasa2 aje,ada lagi kawan aku yang should get it tapi alhamdulillah rezeki...so,aku pun ngap ajelah hadiah yang dapat tu...he3,err...gambar plis!gedix!!


hahahaha...nilah pakaian aku malam tadi,simple aje...nampak aku more chubby,hu3..
yelah,sepatutnya aku sedar aku kena kuruskan badan kan??hu3..
dari dinner nih,aku rasa setiap persahabatan sememangnya perlu disemai dengan keikhlasan dan kejujuran sebab lama2 kita rasa macam adik-beradik just like what i'm going now...seriusly!

oklah,aku dah habis update pasal entry dinner aku...walaupun aku menaip dalam keadaan jiwa bercelaru,hu3
jumpa agi insyallah esok..
salam ukhuwah dari aku...

nukilan : sangat mengantuk,sebab baru balik dari jumpa penyelia AR aku,berlambak kena baiki semula sedangkan tarikh submitnya khamis nih...lagi serabut,bila Encik Dia cari pasal ngan aku...rasa mcm nak mengamuk kat semua orang aje,hu3

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in