Hari Purple Kami

Wednesday, October 12, 2011

Assalamualaikum semua...
mulakan entry dengan hati berdegup2...hahahaha
hari ni rasa macam happy sangat2 sebab ntahlah...ehh,sebenarnya nak citer pasal hari purple kami...kami?means aku dan dia...
hari ni Encik Dia dapat anugerah khas pengarah sempena inovasi yang dia n the gang cipta...so far,alhamdulilah,i'm hepy for him.....padahal dlm hati agak jeles sebab aku tak pernah plak merasa dapat anugerah pengarah sepanjang 5 thn stgh ak study kat IPG ni...rasa macam hampeh aje,tapi takpe..semua orang ada kelebihan n kekurangan masing2 kan?motivate balik diri sendiri...
hari ni kami pakai baju warna purple,my feberet kaler...semalam dah berselisih faham sket pasal Encik Dia ngajuk ngan aku sebab aku x tanya apa2 langsung pasal anugerah dia...so,dalam dia duk ngajuk tu,aku saja aje tanya esok pakai baju warna apa...
so,Encik Dia pun cakap warna purple..
dalam hati aku melonjak heppy sebab aku sangat suka warna purple,tambah2 baju yang dia nak pakai tu,baju yang aku pilih masa sama2 shopping kat KB Mall ari tu...sukanya!!!
lepas dah habis cakap call,aku pun cepat2 pikir nak pakai baju purple yang mana ek esok?last2 aku pun pilih satu baju yang aku baru beli tapi baru sekali pakai..bajet nak suprisekan dia lah sebab dia cakap aku mcm x gembira dia dapat anugerah pengarah...^__^

then,ari ni kami pun pakai lah baju yang sama n ternyata Encik Dia sangat hepy sebab aku pakai baju warna sama...he3,semalam ngajuk ari ni terus baik bila tengok aku pakai baju warna sama..apapun a lot of congratulations aku ucapkan utk dia sebab dapat anugerah...bangga jugak dalam hati aku,hik3


hik3...ni gambar tadi,suka sangat Encik Dia dapat anugerah...aku pun apa agi join interframe sekali lah.....
bila tengok gambar ni rasa macam lamanya kitorang dah "berkawan"...almost 6 years.
mcm2 halangan dah dugaan kitorang lalui,malahan sejarah hitam pun dah aku lalui...harap2 hubungan ini akan terus berkekalan lah...
hepynya hati....Allah tu Maha Penyayang kan?semalam aku rasa tension giler2 sebab banyak keje,ari ni Allah bagi aku rasa bahagia plak...alhamdulillah,bersyukur sgt2..
sebenarnya ari ni aku nak update pasal kisah lain tapi memandangkan hati terlalu hepy,so terciptalah entry nih...
buat Encik Dia,na sayang abang sorang aje n tahniah untuk anugerah tadi.
harap ours will be forever..
jumpa agi next update,salam ukhuwah dari aku...

nukilan : dlm setiap kebhagian pasti ada yang iri hati?tabahkan hati n sbr ajelah menghadapi...^__^




 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in