~Jiwa Keperempuanan~

Sunday, October 24, 2010

Assalamualaikum uolls.....ari nih aku nk cter psl jiwa pompuan plak. act kan,aku sndiri as a girl tak byk menitik beratkan hal ni...tp kan sejak bbrapa ari nih,tetiba ad angin mybe from Taufan Megi kut,he3...dh dtg serang jiwa aku...aku rsa mcm sweet n hepy jer klu dpt ushar brg2 mekap,produk muka,pkaian n evrything which is related to gurls....

ok,ari ni aku nk tnya korang lah....korang care sume part x bdn korang as a gurl?? (oppss...klu ad llaki yg bca,plis tnya makwe,tunang or bini korang...klu takde,tnya aje adik korang..he3)...smlm kan aku byk surf psl pmpuan cthnya buat prtma kali ak bru tau psl face mist,hahahahaha...betapa jakunnya aku...

sbnrnya kan,as a gurl kita kna jga sume bnda pd dri kita,dlmn luaran n sgala2 bru kita akan rsa cnfident yg teramat....bila aku dh mula tau psl pmpuan2 nih,bru aku rsa "wow.....bestnya klu jd cntik"...nk tau apa dlm kpala otak aku bila ckp cntik...???
taaadaaaaaaaaaaaaa.....

haaa...cmelkan Ratu Rania nih???

sooo....bg aku pmpuan prlu cntik luar n dalam,act supplemen pun penting sgt tau...mcm aku cthnya,bru je nk bljr mkn suplemen,hu3....(tak bek korang gelakkan aku yg bru nk moden nih)
tp sblm ni ak dh mkn suplemen cuci darah sbb bila drh kotor,biasanya dia akn show kt face lah...2 yg part aku x gemar tuh,hu3....aku ad follow bbrape blogger yg pndai jg penampilan diorg,n ak rsa diorg nih kdg2 MISS (make it sweet n simple)....n plg best klu ad yg bg tutorial n petua nk jdik cntik...wow,aku pun teruja smbil amik pen krtas g salin pape yg pnting...hahahahahaha

aku hrp pd korang sume,GURLS ONLY tau,ak dh bsrkn font tu....kna pndai2 lah jga diri sndri ek sbb kdg2 ad pmpuan jd cntik sbb pkwe,tunang n suami...mmg bnda 2 perlu tp bg aku,sbg kpuasan diri adalah penting...aku ckp gni sbb takut nanti bila ada yg clash,putus tunang,brcerai...diorg lupa utk serikan diri,yelah slama ni buat utk org len kan???
satu agi pesanan especially buat diri sndiri nih...huahuahuahaua,bwk2lah bersenam byk2 sket utk kempiskan,kurangkan,bakarkan,hilangkan n btah brape kan agi lemak2 yg ada pd diri kita sume...hahahaha,specially diri aku daaa....sbb berat kdg2 nk bwk diri tau klu lemak asyik brmaharajalela aje...

last but not least...hehehehehe,klu korang nk suggestkan apa2 produk atau suplemen yg bek,silalah bg komen....aku amat2 mgharapkan sgt,yelah sharing idea 2gether kan bek utk sume....sharing is caring gurls,hehehehehehe

jumpa agi next n3 tau,papai....

salam dr jiwa pmpuan...hahahahaha

~rjin2lah cntikkan diri anda,kerana dirimu bgitu brharga~




2 comments:

Anonymous said...

mari sama2 suggestkan yg trbaik...sharing is caring...he3

Yuni Aisyah said...

btol2..setuju...penjagaan kecantikkn amat2 penting..bukan sbb ingin syok cntik..tp ingin menjaga n menambahkan kecntikkn...

kecantikkn bg wanita bkn saja pd luaran tp dalaman...so kne balance dgn rohani..hati yg bersih secara automatik akn memncarkan kecantikkan yg sebenar..

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in