NganTuk Msa StUdy????

Sunday, October 31, 2010

hai smua....sihat?hope sihat lah yer....ari ni aku dh memulakan misi myibukkan diri dgn study,yelah exam is around the corner bak kta omputeh...ahahahahahaha
so,ari nih byk msa diluangkan dgn kekasih hatiku,buku...hehehehehe

tp kan,kenape????knape tiap kali aku mula menelaah,msti WAJIB punya,aku start ngantuk??knape ek??klu aku duk ngadap facebook berjam2,bca novel sehari suntuk,duk tgk tibi dr cter best smpai cter men msk2 pun aku tgk,siyes weh....ngntok tak dtg lgsg,mata ini msih celik n segar sperti biasa...

aku rsa msti ada antra korang pun yg mcm ni kan??sbb aku tau kdg2 bila kita lama sgt duk menelaah (pdhl bru 15 min,tu trmsuk duk geliat2,curik2 buka fb...he3) msti rasa bosan....ada sesape tau mcm mna nk atasi mslh nih???yelah,kita kan sama2 study n brusaha utk brjya dlm hdup....cewahhhhh
tambah2 plak kan skrg ni dh msuk musim dengkurjuh (hehehehehe,yelah...hujan sah2 brdengkur aje memanjang,hahahaha)...sjuk aje memangjang,tak yah bazirkan letrik lagsung utk buka kipas sbb mmg sjuk bangat....skrg ni pun aku siap pkai sweater agik nk study (kononnya)...pdhl mulut nih dh beratus kali nguap2 smbil "makhluk tak baik" ckp....bestnya klu ko tido husna oooi,sejuk aje nih...bantal nmpk mcm best aje...

hahahaha,so kpd korang yg tahu apa spatutnya dibuat bila ngantuk mula dtg,share2lah ngn aku kt sini....jgn r kdekut sgt tau,hehehehehe
kalau ckp kena minum kopi,sgala mak nenek trmsuk moyang2 dia dh aku dh teguk...brgelas2 tau,mklum r aku nih hantu kopi sket....huwahuwahuwahuwah

so,ak nk smbg study blik....aku menulis kt blog nih pun,salah satu drpd idea bernas aku utk hilang ngantuk yg sedang berperang senjata dlm diri aku nih,,.hehehehehe

jumpa agi len kali tau,jgn lupa share idea2 utk hilangkan ngntuk anda....

~mood : study msa hujan tp hujan utk tdo...heheheheh~

papai smua,salam dengkurjuh dr aku...hahahahaha

update!!!! aku nk share ngn korang link nih,klik tau...best2,leh hilang ngntuk...


http://ibnismail.wordpress.com/2008/07/16/cara-menghilangkan-mengantuk-dan-tekanan/

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in