Kesiannya....tak patut betul!

Thursday, January 06, 2011

salam all...aku sebenarnya macam takde apa nak update malam nih tapi sekarang aku tengah tengok citer Kyon Ki kat saluran ZEE astro,sedihnya tengok...

citer nih sebenarnya kisah rumah orang sakit jiwa lakonan Salman Khan ngan Kareena Kapoor,apa yang buat aku sedih tu,cara diorang melayan pesakit2 jiwa nih..
ada ke patut,bila pesakit buat sesuatu yang pelik sket,terus dipukul2 dengan belati,kalau melampau sangat,terus diberikan kejutan elektrik...apa kes nih??takde perasaan belas ke...
aku rasa macam nak nangis aje...

memanglah diorang tak sihat dari segi mental tapi diorang tetap manusia jugak...siket2 pukul,siket2 kejutan elektrik,dah tu bila diorang nak ada improvementnya?
doktor dalam citer nih plak suka layan pesakit ikut emosi marah,suruh buat benda2 ngarut...ntah pape.

adakah memang semua hospital sakit jiwa melayan pesakit gini?aku harap tak lah kat malaysia..kesian,memang r diorang kadang boleh buat perkara yang tak dipercayai,tapi layanlah dengan cara yang sepatutnya...aishh,hangin plak aku malam nih.

citer nih memang best kalau tengok betul2,maybe ada antara korang cakap hindustan,citer banyak streotaip,yelah balik2 nyanyi,kisah cinta,gaduh2,joget2 balik pokok,pastu happy ending...tapi kadang2 ada gak citer hindustan buat versi lain,macam citer nih ngan satu agi citer yang best giler,3 idiots...aku suka giler.

apapun,aku harap takde rumah sakit jiwa yang layan pesakit macam citer nih?atau hakikat sebenarnya memang gini?atau lebih teruk agi ke??janganlah...yelah,aku mana tau cara rumah sakit jiwa layan pesakit sebab aku tak penah g pun...penah gak rasa macam nak g tengok,tapi kekadang macam takut plak...
hehehehehehe

pepun,ni aje aku nak share malam nih,sebenarnya malam nih macam takde mood sangat tapi bila tengok citer nih,macam terpanggil plak nak share kat blog aku nih...ngeh3

jumpa agi,sok lusa aku cuti...lusa adalah masa untuk aku shopping sebab duit baru masyukkk,best woooooooo....

papai

~nota :jom tengok tibi reramai~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in