Sengaja Buat Aku Geram Ari Nih???

Monday, January 10, 2011

jumpa agi....ari nih sangat2 penat yang teramat,dah r penat tahap gaban,Hencik Sorang wat aku marah plak...hu3,lagi r aku nak jadi gunung berapi nih..

hurmmm....sebab apa penat?ok...aku tak kira,aku nak bebel gak kat sini...pagi2 kul 7.45 aku g kelas sampai kul 1,walaupun kelas abeh awal,kena gak tercongok duk dalam kampus IPG aku sebabnya undang2 baru yang tak benarkan student kuar sebelum kul 1...agak tak berpuas hati sebenarnya sebab kadang2 kelas abeh awal,tapi tak boleh kuar...sedangkan keje kat umah memerlukan aku untuk melaksanakannya sebelum kul 1,kerja apa?kerja mengepos barang2 customer aku daaa...

dah kuar tadi,pastu terus balik umah n berkejar ke pejabat pos plak...sebabnya pos jalan kul 3,yang mengepos barang nih paling aku BENCI sebab pejabat pos kat sini lembap...aku tak faham betul,ari 2 aku dah bebel kat ENTRY ni,tapi nak buat macam mana...aku hairan betul,tempat aku pejabat pos akan melayan pelanggan dengan memberikan nombor mengikut apa kita nak buat...contohnya amik nombor tekan butang A untuk semua aktiviti pengeposan,n tekan butang B untuk amik nombor yang berkaitan nak bayar bil ke,amik duit ke,itu ini ke..kiranya pelbagai r...kat sini,semua tekan B,aku xtau kemana hilangnya A...tiap kali aku datang,mesti nombor aku dapat 2273 sedangkan no yang dilayan 2204...hahahahahahaha,tahap kesabaran aku sungguh diuji..ok,aku selalu sabar walau kadang2 aku tertido menunggu giliran.

dah abeh aku pos barang tadi,aku berkejar plak g bayar bil hp aku...dah r hujan panas,naik motor plak 2...bayangkan jelah keadaan aku..dah abeh bayar,g klinik plak sebab telinga aku bengkak...ntah sebab apa,aku pun xtau...dah siap2 sume,kul 3 petang dah...baru aku ingat aku tak makan agi...tu pun naseb bek perut aku bagitau...kriuk,kriuk duk men dram,ngeh3...
balik umah,makan tak tengok kiri kanan dah...lepas tu kemas umah yang bersepah jap,then g bersihkan diri...

lepas tu,nak tido xboleh plak sebab bila aku terlampau penat,biasanya aku tak akan dapat tido sedangkan masa tu ngantuk tahap cimpanzi dah...

wow...panjang gilos aku karang bebel sini,dah petang2..baru ingat aku ada buat tempahan suprise untuk Hencik Sorang...cek email,tuan kedai dah balas...suka teramat sangat2,then mintak alamat Hencik Sorang dengan rush2 kononnya macam ada hal r..padahal takde apa pun,yang buat aku geram...Hencik Sorang asyik duk tanya,

"nak buat apa alamat abang??"

ishhh,susah betul lah...then aku jawab,

"takde apa,saja nak simpan...he3"

dah tu sampai dia balik gym pun,duk asyik tanya soklan sama...siap cakap aku tak bagi kerjasama agi...aishhh,kenape dengan kerjasama??

rupanya maksud dia,bila aku tanya...dia jawab,tapi bila dia tanya..aku tak jawab...ngeh3
dah geram sangat2 nih,dia duk tanya sampai 1000 kali (err,actually tak sampai pun)...he3
aku pun dengan marah yang tahap maksimum campur letih ngan penat agi,cakap lah aku nak buat suprise,aku tempah coklat n suruh pekedai hantar umah dia..ayat aku last untuk dia,
PUAS HATI!!!!!

hambik ko,aku marah giler2 sebab aku dah rancang baik2 punyer tapi duk asyik tanya siap cakap itu ini,buat aku marah sampai menangis...
sebenarnya,aku sakit hati sebab aku penat...duk tanya ulang2,tu yang buat aku marah..

kiranya dah tak suprise agi,bila aku bebel n marah...tau plak dia nak diam.
ishhh,geram wei...
ntah pape aje...

hurmm...so inilah citer kegeraman aku di hari ini,dah r umah aku nih duk bocor memanjang,aku naik geli dah...yurkks.

jumpa agi next entry,kalau aku rajin...
ngeh3...panjang plak aku bebel ari nih...hu3

~mood :aku rasa sangat2 lega boleh tulis kat sini apa yang aku rasa,bukan nak suruh orang baca sangat pun...just nak luahkan,feel better now...~


0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in