Memulakan Semester 7 dengan umur 23?Tua ke?

Tuesday, January 04, 2011

selamat pagi cikgu...(dengan nada upin dan ipin),ngeh3...wow,pepagi buta agi aku dah update entry sebab pagi nih aku terbangun awl...yelah,semalam tido awl sebab aku sakit kepala...ari nih dah feel better..i like!!

ok,apa yang aku nak share ngan korang ari nih?actually kan this is my final year in degree,umur aku dah 23 dah...kalau orang lain,agak2 suka tak nak ngaku umur brape2?nak2 kalau pompuan kan...pompuan kan suka berahsia bab umur2 nih,..termasuk aku satu hari nanti,hahahahaha

ok,sem nih sem 7 aku,n bulan 6 nanti adalah sem terakhir aku...sepatutnya kelas aku dah bermula kelmarin tapi sampai sekarang,saat nih,waktu aku tengah menulis nih,pukul 8.25 a.m,aku masih relax...yelah,xtau ari nih ada kelas ke tak...ngeh3,best kan jadi aku?padahal kawan2 yang opsyen lain sume dah stat kelas kelmarin...

ok...bercakap umur 23 nih,aku perasan lah kan,kebanyakkan kengkawan aku tulis kat wall fb diorang macam nih...

"23?aku sudah tua....huwaaaa"

"23 sudah tua sampai perlu dipermainkan?"

"23,adakah wajib untuk menukar status?"

so,aku terpikir2...23 tuh dah tua sangat ke?ikhlas dari aku,aku rasa macam umur aku dah banyak lah...bukan apa maybe sebab nampak terlalu banyak junior2 bawah aku...
kalau dulu kan,bila jumpa aje remaja lelaki around awal 20-an,aku mesti larik2 n tunduk bawah,konon2nya malu r...tapi sekarang kan?jumpa aje diorang mesti aku cakap alah,ni mesti  muda dari aku nih...hahahaha,kalau diorang duk wat phewitt pun,siap aku cakap dalam hati..
alah,kanak2...hikhikhikhik,sesuka suki aku je nak cakap macam tu kan?

pepun,sebenarnya bagi aku umur nih melambangkan kematangan dan pengalaman yang dah banyak kita tempuh...err,tapi setakat nih aku matang ke?hehehehehe
xtau lah aku apa pandangan orang pada aku...

ok,lah ...aku nak g iron baju,walaupun ari nih kemungkinan aku takde kelas,tapi semangat untuk ke kelas sungguh berkobar2 sebab aku tak sabar nak jadi super senior nih...hikhik *bangga terlebey jap*

jumpa agi next entry,papai...

~mood :sungguh bersemangat sampaikan semalam aku mimpi g kelas,,heheheh~


2 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

xtua la kak.. ok je.. bleh kawen, xde org kata gatal.. tehehehehe~ ^_^
gud luck ye utk sem akhir nih~~ ^_^

p/s: kita sama la.. org trg~ ^_^

Una Husna said...

hahaha..mmg tak tua pun dear,perasaan jer,bajet tua..ngeh3...ohh,terengganu jugak yer?kat mna dear?akak dungun...

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in