Kisah Aku,Katak dan Cicak..

Wednesday, January 12, 2011

salam semua...ari nih aku nak citer kisah aku,katak dan cicak...hikhikhik,
tadi tengahari,aku nak buang sampah...so,aku pun amik r sampah n lalu r jalan pintu belakang..
nama pun nak buang sampah,so kena r pakai selipar dulu kan..
sekali aku kuis selipar yang terbalik nak dipakai...mata aku nih dah pandang tempat len,tetiba aku rasa sesuatu...

jeng...jeng....jeng....

aku pandang bawah....





YERKKKKKKKKK,

AKU PIJAK KATAK!!!!!

geli giler ko,aku cepat2 g basuh kaki...tobat aku rasa geli geleman,rasa macam 1000 kali basuh kaki pun,still sama aje...hu3
napelah aku g pijak ek,eeeiii..terasa agi geli,kalau putera katak..takpe r jugak,ngeh3

tetiba aku teringat kisah aku ngan si katak dulu masa sekolah...
dulu,aku sekolah rendah kat kampung...
so,aku duk umah nenek aku...pagi2 masa nak g sekolah kan,aku pun amik r kasut sekolah aku...elok2 aku pakai,tiba2 rasa macam nape pelik sangat rasa n buka balik...
eeiii....ada katak,besar giler...
lebey kurang macam ni r..

*pic ehsan google...hikhik*

terus cepat2 aku buang katak tuh,geli giler...nseb bek pakai stokin,hu3.
banyak kali jugak katak masuk dalam kasut aku tu..kasut aku warna hitam masa sekolah,mana nak nampaknya kat dalam...

ok..tu kisah aku ngan katak,nih plak kisah aku ngan cicak...err,kali nih aku buat entry pasal binatang yer...ngeh3,korang bajet tengah belajar subjek saya dan haiwan jelah k..hikhik
dulu,masa umur aku 7 atau 8 tahun,masa tu kan...kita xtau apa2 kan,maksudnya baru nak kenal dunia...he3

masa tengah aku duk main2 dalam bilik ngan adik2,tetiba aku terjumpa satu benda warna putih...aku pun amik,aku tilik2 then aku rasa nak tau apa dia...
aku pun masukkan lah dalam mulut,sebab aku tengok macam smarties...yelah smarties kan warna warni...

bila aku masukkan aje dalam mulut,aku pun gigit lah...lepas tu

waaaaa....kuar anak cicak sekor,terkejut tahap badak sumbu terpijak kura2 masa tuh...
naseb bek anak cicak tu terkuar dari mulut aku,kalau dia melompat masuk dalam kerongkong aku????
tak pasal2 aku makan binatang tak sembelih nanti...hehehehe
giler ko,lepas tu aku memang terkejut r sebab nampak anak cicak kuar...
aku g basuh mulut ngan ubat gigi,pastu g kumur mulut ngan air paip agi...pastu g cuci ngan berjenis2 air agi...hu3

memang kalau ingat kisah2 nih rasa macam geli gilos..tapi naseb bek masa tu kecik2 kan,sekarang dah besar dah banyak kenal benda dah...takdenya aku nak sumbat dalam mulut agi kalau jumpa benda pelik2..

so,tu aje kisah aku nak share malam nih...kisah geli2 aku,hahahaha
jumpa agi next time ek..
papai..

~mood : masih geli~



6 comments:

♥cutebabygirl♥ said...

eeeeeeee..mkn telur cicak..yuckkkkkkss!! :P

Azwani said...

baca je pun dah rasa geli...eiiiii

CIK CIRA said...

yang cicak tu tak bley tahan tu..yarkk...

pEmILiK diAri CoMeL said...

cutebabygirl~hahahaha...tau takpe,geli kan?

azwani~memang geli pun..

cik cira~nseb bek msa kecik2..ngeh3

azzey said...

mmg geli....ngeeeeeeeeeeeeeeee....

♥..cik_mas..♥ said...

meremang tengkuk aku bile ko pijak katak 2 weh! geli... :(

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in