BebELan aKU...

Thursday, November 18, 2010

salam semua...akhirnya hasrat aku nk ubah header dh brjaya wlaupun agk truk..hehehe
namun apa salahnya mncuba kan drpd brhbis duit bg org buat header...he3
bg aku usaha lif kejyaan,so we must try..

mlm ni takde apa sgt ak nk story sbb kbyakkan masa aku ari ni dihabiskan atas katil (cx ak dmm sket) n mghbiskan wktu ngn bebudak nakal...skrg ni pun diorg duk teman aku depan pc nih...sape agi klu x si eman ngn aus..hehehehe

sbnrnya aku tak sbr nk tunggu sabtu sbb brg2 aku akn smpai sana...punya r lembap kdg2 perkhidmatan pos namun takpe aku sbr jelah...hu3
lgpun sblm ni pos mmg mberikan perkhidmatan cmrlngnya buat aku...he3

ohhh...budak2 nakal sblh aku ni dh stat bebel2 dh sbb aku tak story psl diorg...ehh,budak..ni blog aku r,bukan blog korang...hehehehe
pepun diorg lah sbnrnya byk mberikan aku kceriaan masa cuti skul ni wlaupun kdg2 aku serabut gak ngn bebudak nih...he3

brbalik pd cter pos td,sbnrnya dh hmpir smggu brg aku dh dipos tp mybe sbb ada kekangan yelah..klmarin kan raya nmun mgapa msih lmbt diproses...hu3
aku pun kna bykkn sbr jelah...yelah,bukan senang nk sbr sbb ari2 customer tnya psl brg..tp aku trpksa ckp sbr akn direstock dlm masa trdekat..
lps nih,ak kna turun pdg lah nmpknya g cri sndri brg sbb mslh mcm ni myebabkan hdup aku tak tenang kdg2...hu3

pepun,mlm ni dh takde apa agi aku nk bebel sbb aku ni mmg dlm kerisauan skrg tmbh ngn ksihatan yg slalu terganggu aje...aishhh,ntah apa nk jdi ngn aku nih..hu3

salam permissi...adios.

~mood : dh xde mood nk tulis psl mood mlm nih~


1 comments:

Anonymous said...

eleh2....ska lah die..ain nk gak..

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in