apa aku rasa ari nih..hu3

Wednesday, November 24, 2010

hai salam smua....(dgn lemah aku bg salam)
ari ni aku on blik bisnes aku sbb 2 hari aku g KL...jenjalan mkn angin...hu3

hah?apa?hurmmm...msti korg trtnya nape aku lemah,ad dua sbb knape aku lemah sbnrnya..
pertama...sbb aku bru blik,so penat tak hilang agi,dh kena buka kedai online aku...he3,tp takpe...aku tak kisah sbb tu rezeki...

sbb kedua ialah customer...hu3,mcm korang tau aku bru je nk mulakan bisnes...so pancaroba,dugaan,halangan,prob n ntah pape ag yg kna mgena mnalah penah aku lalui..hu3
sbnrnya mcm ni,cstmer aku tu beli brg kt gojes collection aku...bila dh dpt brg,dia inbox aku ckp longgar sbb apa ntah...tp cra dia msj aku 2 mlmbgkan mcm 2 smua slh aku...siap tulis perktaan FRUST 2 besau2 agi tau...
haaa...aku dh siap bold n merah agi prktaan 2..
yg aku tau ap yg aku beli utk jual adalah yg standard n aku tak main amik cincai aje..tp cra mberitahu prlulah brhemah sbb kita mnusia kan di ajar adab sopan klu nk bgtau ssuatu yg mybe myebabkan org terasa..
bukan slh aku klu jdi mcm 2,mybe kpala dia besar...n aku rsa dlm brfashion nih kita kena kreatif..dh tau longgar,apa slh g amik pin atau kerongsang pin aje nk bg ketat..
tak pun klu rjin,jahitlah sikit..kan settle prob n duit pun x bazir..drpd simpan dlm almari kna mkn anai2,lgi tak brguna...hu3

mybe sstgh org nk perfect sama mcm aku...tp dlm apa jua prkra,aku cuba cri yg trbaik n puaskan hati sume org..
hurmm...takpelah,ni lah yg dinamakan risiko..we must accept it as our usual life
tnpa risiko n mslh,tak lah pulak hidup ni dinamakan kehidupan..kan?kan?

apapun byk yg prlu kita bljr dlm khdpn nih...sbb mnusia nih ragam n kerenah lain2,hu3
so,we just be patient n cool..
k lah,ak pu mls nk cter pnjg just nk korang tau srba sedikit je pe ak rsa ari ni..he3
sharing is caring dear...

apa yg perlu korang tau : aku amik msa satu ari nk siapkan entry nih sbb asal aje stat taip aje,custmer msj aku..hehehehe (nk ckp knon2 bz lah nh)

~mood : penat +letih + bz...hurmmm~

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in