Kompang Dipalu...Pengantin Baru,kepakgebom2..

Monday, November 29, 2010

salam cuti sekolah n perkahwinan sume...he3
gatal aku dh dtg lah nih...hu3

sebenarnya,aku just nk share entry perkahwinan ngn korang...klmarin dulu merangkap 27/11,aku telah menghadirkan diri ke perkahwinan sepupu aku yg ensem...he3
sangat best sebab dah lama takde majlis kahwin dalam family aku...hu3
kisah dimulakan dengan aku brsiap nak g lah...he3
kitorg bertolak pagi tau sbb yg perempuan 2 duk kemaman..

jauh jugak rumahnya smpai boleh buat aku terlelap sekejap dalam keta,nseb bek bukan aku yg drive...disebabkan agak jauh,mak aku siap cakap

"jauhnya putera raja cari tuan puteri,sampai masuk celah bukit mana nih...hu3"

jalan nak g umah pengantin tu agak berhutan,klu malam sah2 scary n aku tak kuar dah...rumah orang pun tak banyak..so,mmg kitorang agak bosan lah sket.

bila tiba masanya,akhirnya sepupu aku tu selamat dinikahkan dengan sekali lafaz aje..cayalah abang adi!!salute gitu...

then,smpailah masa utk bersanding...ari yg panas myebabkan aku pun brpeluh sakan,so aku tanak pnjg cerita,korang layan aje gmbr nih ek...
(p/s :bju aku besar buat aku nmpk gemuk,huh...dislike dis!!!)


gambar adik aku ain yg slalu wt poyo...ni odw lah.

rombongan cik kiah nk bertandang nih...

cik pengantin yg sedang merenung hari depan..msti debar2 nih,he3

aku suka sgt masa nih..lps akad nikah,nak cium dahi tp diorang ni asyik gelak2 aje...malu tp mahu..
aishh...ntah2 aku namti lagi truk...he3

ni masa diorang bersanding...comel aje,selamat pengantin baru..

ni sesuai x?hehehehehe..aku ngn adik lelaki tunggal aku...he3


so,tulah kisah kepakgebom2 aku..ehh,silap2 bukan aku...sepupu aku daa.aku punya ntah bila ada orang nak msuk meminang..he3,gatai..

sebelum tuh,aku nak gtau dulu sebab apa aku pangil kepakgebom2 nih..sbnrnya kan masa aku kecik2 dlu...selalu dgr kompang masa orang kahwin,bunyi dia kepak gebom kepak gebom..
so,aku ngn adik2 mgisytiharkan bila khwin aje,mesti kitorang ckp...ohhh,kepakgebom2 lah..he3
smpai sekarang dh besar2 pun still guna prktaan sama...hehehe

pepun,aku nak ucap selamat pengantin baru pd abg adi  kak chah dan kpd smua pasangan yang telah membina masjid...semoga dirahmati n aman selalu..
papai,jumpa agi..

~mood : bila aku nak kahwin??? ^___^ ~








4 comments:

A young lady said...

ala kak husna..jodoh telah ditentukan..insyaallah..banyaklah berusaha...tak kan lari gunung dikejar ... doa la banyak2...smoga cepat kawin taw.. ILY...hahahhha

Una Husna said...

ohhh...cik kila yer,yup..mmg jdoh telah ditentukan tp kdg2 kegatalan dtg tnpa diundag lah..hehehehe

cik mas said...

cntik la husna pakai shawl n inner awning.. :)

Una Husna said...

dlm entry perkahwinan ni ke?aku pkai inner awning yg aku jual 2 mas...nanti ko pkailah jugak yer..^__^

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in