Bila Kesunyian

Saturday, November 20, 2010

hai2 halu2...pe khabr sume?ari ni feel btter tau sbb brg yg aku tunggu akhirnya dh smpai...hikhikhik,gelak rimau...

well,mlm ni aku just nk cter kt korang betapa tak bestnya hdup sesorang nih...hu3,mmg aku dh kembali ke kg halaman trcinta tp adik2 aku sume sibuk...hu3,dh mcm ank tunggal plak aku nih,he3...
klu ank tunggal btul,sah2 aku bleh mati kebosanan nih..

ari ni sabtu,so adik2 aku sume kmbali ke tmpt asl diorg...adik aku yg kedua,ain dh blik tmpat keje dia..yelah,dia kan tgh prac,so weekend jelah leh nmpk muka bulat dia tuh...yg ketiga plak,uu dh pun kmbali ke sek dia,mklum r dia bakal mghdap ujian besor iaitu SPM...hu3
(aku tak leh dgr SPM nih,seriau dia dtg sbb aku tnsion gler msa SPM dlu)
adik aku yg bongsu plak,amin...ohhh,satu2nya hero dlm famly kitorg sgt2 sbuk ngn basikal dia...apa ktanya nk gnti azizulhasni awang (opps...azizul 2 kwn sekelas aku dlu tau,jgn xtau...he3)
so...tinggal r daku keseorgan di umah nih,mak bpk aku plak sbuk ngn keje...hu3,kesian ak kan?

sbnrnya aku nk gtau betapa sunyinya hdup kita klau kita sesorg aje dlm dunia nih...yelah,takde sape nk teman kita ckp,nk tenangkan kita msa sdih...ohh,terasa sgt sadis andainya terjadi..
tetiba aku tringat plak satu cter dr mjlh yg aku suka bca msa skul ren dlu,siap mak aku langgan agi atas ketaksuban aku pd mjlh 2...mjlh CERDAS PINTAR,korang penh dgr x???dlm mjlh 2 akn ad satu segmen cerpen yg aku suka sgt bca...
pling aku ingt cter Puteri Akira dgn Omita...perghh,kuat btul ingatn aku kan???(angkut bakul bju sndri,he3)
dlm crpen 2 kiranya dia gtau psl Puteri Akira 2 lah yg sepi tnpa kwn...ohh,kira ad kaitan r ngn entry aku nih...
bila kita kesorgn kan,mula r teringt kita gduh ngn kwn 2,kita penh kutuk kwn nih,mula r nk msj org tu,tnya khbr org nih...tp jgn r plak korg sngja cri psl ngn org,tu mmg sngja cri keje nk kna penampor tuh...hu3

so,nk gtau lah kan,klu kita ada rmai kwn,kekasih,ibu bapa,saudara mara atau sape shja...silalah hrgai mereka smua yer..sbb kita akan bosan tnpa sesape dlm hdup nih..kiranya klu korang ada gduh ngn sesape,silalah berbaik yer...kn 6t bila dh takde bru korang nk nyesal,nangis teresak2...msa 2 dh x guna dh tau...so,beringt lah dr skrg...

aku bukn apa pesan memesan ni kan sgt bgus utk kita sume,klu aku tak keseorangn takdenya aku nk nyesal mcm skrg...he3
so,jumpa agi sok...
p/s : klu nk beli inner cotton atau shawl,jgn lupa jenguk page aku yer...kt sblh 2 hah..he3

~mood : btuk kering,huh....~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in