Erti Persahabatan

Friday, November 19, 2010

selamat pagi smua...ari ni tetiba aku rjin nk luahkan ssuatu..
memndgkan skrg nih ak duk umah,jdi kdg2 slalu ak teringt kwn2 ku yg mmg gler2...
ohh...senang cter,rndu kt diorg lah... (ziha msti gelak guling2 klu dgr aku buat pgumumn berani mati rindu dia nih,hahahaha)

sbnrnya kan persahabatan merupakan satu hbgn yg bg aku sweet sgt sbb kita jumpa kwn2 yg punya mcm2 ragam....byk kita lalui,kdg2 suka kdg2 duka...tp sume 2 mematangkan kita dlm sbuah perhubungan...

byk perkara yg aku lalui dgn diorg...hu3,yelah feeling mcm ni dtg sbb thn dpn thn last aku ngn diorg...sdih mula brtapak dh nih dlm ati aku...hu3
jiwang r plak...
so,kpd korang smua aku nk ckplah sbnrnya pershabtn ni kna jga elok2 sbb kdg2 biasanya pmpuan r,bila dpt psgn hdup atau gewe aje mula r lupakan kwn2...kuar mkn ngn gewe,shpping ngn gewe,g klinik ngn gewe,sgala2 ngn gewe...hu3
(sbnrnya aku ckp dr pglmn aku gak...hu3,perghhh...ni pengakuan berani nih)
sahabat mcm dh tak wujud dah msa depan mata nmpk gewe aje...ksian kwn2 kan.
note: geng,maafkan aku...
aku hrp wlau apa pun jdi kna ingt kwn2..alhamdulilah skrg ak lbh mghargai shbt sbb kwn2 nih akan menemani kita sepanjang masa even susah atau senang..so,kpd korang yg ada kapel skrg nih jgnlah lupakan kengkawan...siap kdg2 tu ada yang sgup brmusuh ngn kwn sndri hanya kerana nk menangkan pkwe sndiri..ohhh,sgt sADISSss...hu3

aku rsa jgnlah kerana cinta kita gadaikan persahabatan yg sekian lama sbb klu korang putus ngn pkwe kesayangan korang tuh,kemana korang pergi???
kan pergi pd kengkwan gak...hu3
so,kna ingt brcinta tak brmkna pershtb prlu diputuskan,..korang kna pndai bhagikan msa antra kwn ngn pkwe...okeh??
perghh...ntah pape aku duk cter nih...tp mmg skrg nih aku sgt2 mghargai pershabatan antra kwn2 aku sbb kitorg sgt2 rapat skrg...gelak sakan sama2,duka sama2,study guling2 pun sesama,smpaikan klu sorang kna cirit-birit,sume pun akan kena gak...hu3,nk tnjukkan betapa rptkan kitorg...he3
(pdhl sama2 mkn mknn basi,sbb 2 sume sakit)
apapun,ingt persahabtan tak boleh dinilai dgn hrta,emas atau duit sbb sebuah persahabatan sukar dihakis wlaupun sebilah pedang cuba utk meleraikannya....
hurmm....aku hrp kita smua akan lbh mghrgai apa yg kita ada trmasuklah kengkawan yer...
salam pershabtn dr aku yg penuh keinsafan....
papai....

~mood :aku nk g KL...sape nk itot???~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in