WaJah BaRu smPena Aidiladha!!

Wednesday, November 17, 2010

salam semua..hope sihat lah yer.
ari ni blog aku dh brwajah bru hasil suntikan botox yg aku lakukan...hehehehe
bru r mcm best sket wlaupun tak kiut mcm dlu...(ehh...dlu kiut ke?)

apapun smpena aidil adha hari ni byk yg perlu kita ubah n korbankan sekiranya apa yg ada 2 tak elok utk disimpan...hu3

post wajah baru kali ni,bukn shja aku nk cter psl blog yg dh tukar kaler ttpi lbh kpd diri kita sempena aidiladha kali ni...pengorbanan perlu kita lakukan sekiranya sikap,perangai atau apa shja yg ada dlm diri kita adalah tidak baik...cthnya sblm ni pemalas,jdik r rajin...klu sblm ni slalu smbhyg lambat,kali ni cpt r sket...klu suka shpping,lps2 nih rjinkan lagi shhping...hahahaha
(xleh blah sbb hobi aku 2,tak sgup nk korbankn..he3)

apapun seriusnya pengorbanan menuntut kita supaya redha dan mnjdi lbh baik mcm apa Nabi Ibrahim telah berkorban demi Allah utk menyembelih anaknya Nabi Ismail...sememangnya bukan calang2 org bleh laksanaka ujian mcm 2...

kdg2 dgn pengorbanan mybe kita akan dpt yg lbih baik utk masa dpn..so,kita perlu fkirkan apa yg trbaik utk msa depan kita...
amik peluang yg ada nih n lakukan ssuatu yg baik,ubahlah diri...jgn biarkan diri kita trus dibelnggu masalah lmpau ataupun sikap yg tak elok...
aku pesan ni pun lbh kpd diri yelah...aku kn mnusia normal,so byk kkurangan nya...hu3

apapun,smpena hari raya nih,ak nk mintak maaf andai ad antra korang yg terasa ngn tulisan aku...hrp diampunkan.
jumpa agi len kali,salam aidiladha dr aku...

~mood:sgt2 kyg sbb menikmati sup tulang+daging byk sgt...huhuhu~

2 comments:

Yuni Aisyah said...

slmt hari raya aidiladha una...moga kte mengambil iktibar dr pengorbanan yg dilakukan oleh Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail...

selami dan fahami erti sbnr pengorbanan....:)

Una Husna said...

thks yer yuni...mmg kita kena amik iktibar dr peristiwa dlu...hu3,slm kemaafan.

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in