Berita gembira utk girlssss....

Tuesday, November 09, 2010

salam....lama bebenor tak dtg jenguk blog nih,skrg nih aku smemangnya dilanda bermcm2 perkara...skrg ni musim exam kan??so...aku teramatlah busynya...hukhuk
 dh lah hari tu aku demam truk di tambah ngn cirit birit,kesian aku kan??

well,,,,smpena kehadiran cuti sekolah akan dtg mksdnya aku pun akn brcuti pnjg sbb aku kan cikgu...hehehe (2 yg best jdik cg nih,elaun pun jln gak)...ini bermkna aku akan memulakan aktiviti jual2...

kpd girls2,jgn lupa dapatkan INNER COTTON  yg sgt best,tebal n bleh jdik muncung...yg ni aku cnfirm sbb aku sndri pkai n kwn2 aku pun ckp bnda sama...hrga yg aku berikan memang murah iaitu sehelai RM7 shja....ada pelbagai wrna n aku akn mula upload gmbrnya sok mlm...mlm ni tak sempat sbb sok pagi aku exam...hukhukhuk

jdi kpd girls2,jgn lupa dptkan INNER COTTON yg best yer....nk dptkan nya,leh g kt facebook aku...taip una husna,then korang bleh ushar inner cotton tuh...jgn lupa sok mlm yer???slmt bergaya...

salam exam + keceriaan dr aku...
tata titi tutu... =)

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in