Pesan Daddyku...

Tuesday, November 30, 2010

haluuu...selamat hari selasa,ari ni aku datang dengan aim baru...nak tau apa?
huhuhu...

sebenarnyakan dalam dua hari lepas,bapak aku bebel bila baca blog aku nih...dia cakap apa tau,

"ni jadi cikgu macam mana nih,sume perkataan diringkaskan...abehlah rosak bahasa,jangan buat gini lagi...bla...bla...bla..."

aku pula di saat itu,hanya menundukkan muka dengan hati berkata
"ohh dad...skrg ni zmn tknologi,sume kena cpt..."
(oppss...aku dah guna ringkasan perkataan lagi)

hehehe...tapi tu sume dalam hati jelah,so sekarang korang akan baca setiap entry aku dengan perkataan yang tepat...senang citer lepas ni korang boleh belajar mengeja sekali...hehehehe

sebenarnya bukan apa,aku malas nak taip perkataan full sebab leceh r..ada ke antara korang yang baca entry aku sebelum nih tak faham??angkat tangan tinggi2 plis...aku nak cungkil biji mata..he3
garang rimau jap...

apapun pesan bapak aku tu betul,aku kan suka jenguk2 blog orang baca apa yang patut,so semuanya tulis dengan ejaan yang betul...lagipun,betul jugak,aku kan seorang cikgu...nanti tak pasal2 aku ngajar dalam kelas guna ringkas2,sah satu haram anak murid aku tak faham...
thnks my bapak...hehehe

untuk entry kali nih,tulah pesan bapak aku...walaupun my dad nih garang sampai kadang2 aku nak cakap lebih2 pun aku takut tapi my dad sangat baik...he3,sesuailah kan dengan watak sebagai ayah..
apapun,aku sayang bapak yang banyak bagi aku support walau dalam apa jua masalah yang aku hadapi...

oklah semua,aku terpaksa mengundur diri dulu..sebabnya sebagai anak yang baik,aku telah dilantik menjadi driver tak terlatih mak aku untuk hantar n jemput dia pulang...hu3,maklum r cuti sekolah...so,banyaklah jawatan kosong yang aku galas...
oppss...dah lambat nih,aku chao dulu bebeh..
papai...

~nota nakal : agak2 bapak aku marah tak aku cakap papai??dia kata ari 2 gunalah bye2...he3,korang jangan gitau bapak aku tau~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in