Luahan Hati ComeL aku...

Tuesday, November 16, 2010

hai salam semua...ari ni aku dh tercongok kt kampung halaman,hehehe...rsa sgt seronok berada di kg namun tetiba ada plak rsa rindu pd khidupan sbg pelajar di umah sewa...(cehh,mcm bajet je nih)...sbnrnya kan msuk thn dpn aku mcm dh tak de mood lah sbb thn dpn thn akhir aku... so,msti akn berpisah ngn kwn2...hu3

hidup sbg seorg pelajar sbnrnya mmg seronok sbb kita byk enjoy dr pk sbrg masalah...ada byk pahit dan manis yg kita harung sama2 namun dlm setiap pertemuan msti wajib ada prpisahan kan???hu3...so,aku msti readykan diri utk berpisah...

sbnrnya motif aku tulis ari nih sbb aku tetiba suka pk mslh ni sejk dua menjak nih..yelah,kwn2 yg dlu ntah sape2 skrg dh jdi rapat gler...mkn sma2,tdo sma2,ngumpat sma2,kdg2 rebut jamban pun jamban sama...hehehehe,dh sah2lah jamban sma sbb umah sewa kitorg ada dua jamban aje..he3
ooppss...pehal ckp psl jamban plak nih...oohh,yurkkss...geli2.

pepun,kenangan dgn smua coursemate aku sgt aku hrgai trutamanya gurls lah...hu3
aku hrp planning trip kitor utk ke Bandung thn dpn brjya lah...
sbb sgt seronok spend masa ngn korg sume girls...

so,aku rsa hari ni 2 aje yg aku nk cter ngan korang...yelah blog ni kan luahan rsa aku yg kdg2 ada psg surutnya...
kpd korang smua,aku hrp...setiap momen indah ngn kgkawan 2 abadikan lah dlm lipatan sejarah atau kamera digital @ dslr korang tuh...hehehehehe

salam dr aku...papai.

~mood : asyik pk nape stok aku lmbt sgt smpai,hu3~ 

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in