Jom BeLi InnEr...

Wednesday, November 10, 2010

salam...khas buat korang sume,aku uploadkan inner cotton yg aku jual...
kain dia tebal,senang nk bentuk mgikut muka....slesa n sedap dipakai...
cubalah yer???nk cuba....hrga sehelai hnya rm7 shaja...





cmel2 kan wrna dia...wrna sebenar adalah lagi cmel dan cantik...
gmbr ditgkap kamera ku yg super flash myebabkan wrna dia kurang dlm gmbr...
hikhikhik...nak beli?berminat?bleh cari aku kt fb tau...taip una husna,nk mudh lagi komen atau shout aje kt blog aku nih,klu korang nak lagi mudah...email je ak inner mna yg orang nak di seri_yukonana@yahoo.com....aku sntiasa akan lyn sgala prtnyaan korang yer...

salam kecantikkan dr aku....papai.



0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in