uMur BakaL beRtaMbaH???

Saturday, November 13, 2010

salam Sabtu sume yg tersayang....hehehehehe,ari ni aku takde keje pdhl isnin nih aku exm agik...hu3 (dh jdik dsr pemalas dh ni)....takde apa sgt aku nk gtau just nk inform kpd korang sume silalah LIKE page aku kt sebelah ni hah...hehehehe
GORGEOUS COLLECTION

utk yg nak tahu apa yg ada kt sini,insyallah aku akan restock brg bru mcm inner cotton n sedikit shawl tak lama lagi...tp dlm blog aku nih,aku tanak r byk cerita psl bisnes aku yg kecil2an 2...hehehe

so,kpd sume readers,korang sume dh stat brcuti ke???aku akan memulakan misi mgemukkan bdn aku (sbb cuti,so mkn jelah keje aku) ari selasa nih...yelah Isnin ni last paper aku...ohh,ini brmakna juga aku bakal menjengah ke sem 7 tidak lama lagi n juga akn brusia 23 thn??????
ohhh...tidakkkkkkkkkkkkkkkk,hu3...nape rsa mcm dh tua aje nih...hu3

hurmm...klu dh dekat 23,mcm dh dekat nk kahwin aje,kan...kan???(hishhh...dh mula stat menggatal nih,msti si ziha yg slalu ajar aku nih)....hehehehe

ok...sbnrnya bagi aku peningkatan usia 2 mcm takde pape pun just mnunjukkan ke"matured"kan aje...tp matured ke aku nih???ohh...luar mmg matured abeh (pdhl kontrol cun aje) dalam plak sah2 jiwa kanak2...yelah apa tak kanak2nya klu tiap jumaat,aku suka g tgk Tom2 Bak,Hikayat Putera Syazlan...wlaupun,diingtkan yer wlaupun siri 2 dh brpuluh kali aku tgk...hehehehe
sabtu plak mcm ari nih lyn Sinchan n Doraemon...hehehehe

so...takpe2,2 mnunjukkan sifat ke"mummy"an aku sbnrnya sbb memahami jiwa kanak2..hehehehe,cewahhh gitu.

so,kpd korang sume yg bakal menginjak ke umur bru sbb thn dpn kan dh 2011,so....slmt lah yer matured n kpd yg bakal menukar status tuh...mcm nk brtunang ke,khwin ke,jdi mommy ke atau jdi nenek muda pun...hehehehe,selamat menukar status...aku doakan korang sume akan bhgia ngn status korang tuh...hehehehe
tentang status aku,dia mmg tegar nk bertukar nih disebbkn jiwa kanak2 aku nih..hahahahaha

ok,so readers selamat bercuti sume tau...jgn segan silu share apa perasaan korang dh menginjak umur kt komen aku yer....6t aku bgi doposen sape yg komen n sudi share pglmn nk tmbh usia nih...he3

salam bakal tmbh umur....
papai...

~p/s : ari ni sinchan tau,rugi tau x tgk~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in