Citer Hantu....Nak share?jom2...

Tuesday, November 30, 2010

haipp...salam malam pulak yer,aku rajin betul ari nih nak post entry baru...he3,maybe nak sahut seruan Ben Ashaari kut yang update blog 10 kali sehari...perghh,rajin tahap dewa ketiga nih.

malam nih aku just nak share pasal hehehehehe...(gelak pontianak jap),pasal HANTU...
baru2 ni adik aku ain demam sebab dia nampak hantu,ishhh..boleh caya ke nih??
kisahnya macam nih,dia ergi shopping barang umah dia ngan housemate dia..masa nak balik tuh,dia suruh kawan dia nih tarik motor ke belakang sebab berat kan...tapi kawan dia ni senyap,then dia pusing lah belakang nak tengok............
jeng...jeng...jeng....

adik aku nampak perempuan pakai baju putih macam jubah ngan bertudung labuh putih tanpa nampak muka ada betul2 belakang kawan dia...apa agi,adik aku terus jerit kat kawan dia..
"tarik motor cepattttttttttttt"...

aku yang dengar rasa macam seriau aje,so sekarang nih kan..tiap2 malam aku tido kat luar suruh mak aku teman jap sebab aku dah mula pikir macam2 kalau tido sesorang dalam bilik aku tuh..
tido plak kalau dah gelap,WAJIB...aku ulang sekali lagi yer,WAJIB aku tutup muka ngan comforter aku...hehehehe
dulu aku tak macam nih,tapi bila adik aku cerita ngan gaya n intonasi yang mengalahkan tengok citer kat panggung wayang,so macam effect kat aku plak...

alhamdulillah...setakat ari nih aku tak jumpa agi benda2 macam nih secara sendirian berhad...aku selalu doa supaya tak jumpa yang bukan manusia atau manusia (maksudnya pencurilah..hu3)

actually,benda macam nih maybe dah ditetapkan oleh Allah untuk siapa yang akan dibukakan hijab matanya untuk nampak benda2 macam nih...sebab selain kita manusia,syaitan dan malaikat juga ada di sekeliling kita...

oppsss...tetiba,otak aku bagi signal untuk share satu agi story pasal benda nih..
dulu kan,masa aku sekolah menengah ada satu lelaki dari sekolah berhampiran aku,dia terpaksa tukar sekolah banyak kali sebab dia selalu nampak benda2 halus yang kadangkala menyebabkan kekecohan di sekolah...
tapi aku cakap ko,memang handsme giler lelaki tuh..he3
siap sekali tu kan,masa dia baru nak ditukarkan ke sekolah lain,dia siap cakap kat Penolong Kanan sekolah macam ni tau...

"cikgu,belakang cikgu ada sekor tuh......."

perghhh,kalau aku jadi cikgu tu,tobat aku dah lari sepantas cheetah dah...ngeri,scary n aku rasa aku dah tak duduk situ agi..he3 

so,kalau korang rasa nak share citer hantu ngan aku,postlah yer...
malam nih,aku nak tengok citer Asmara...dah episod akhir lah derr..
jumpa agi ek...
chao sinche...

~nota aku : tido malam nih pastikan berteman yer,he3~

1 comments:

Anonymous said...

hahahahah..long..ain mri ngusik mlm ni...malu ain weh....klu k.long tgk mmg pesan trus ah..ain 2 pn byg2 tkut die ikut kt blkng....hahahahahah

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in