Citer Aku..

Tuesday, December 14, 2010

holiday??wow...bestnya..tapi bila?hu3...aku nak sangat g holiday,cuba korang bagi tau tempat2 yang syok jap...planning besar aku nak g Egypt ngan Australia...tapi masih dalam perancangan,hu3...harap2 jadi..kalau x mimpi malam jelah,hu3

kali ni,otak aku kering jap...xtau nak tulis apa,hati pun macam bosan...apa jadi pun sok,aku tak kira...aku nak g tengok wayang!!!!citer pe yang best sekarang???sambil2 tu leh shopping kasut sepasang dua kan??wah...best2,sempena YES nih,aku baru aje habiskan rm***...he3.korang mesti boleh agak sebab mesti cikgu math korang ajar kan nama tempat,nilai digit masa sekolah dulu...he3...jangan wikileaks bocorkan rahsia angka sebenar dah..
hahahaha,bajet pemes...hu3

pepun,aku rasa sawan shopping aku kekadang je datang sebab aku selalu sibuk...memerap kat umah aje,naseb baik tak jadi pekasam diri ini...huwahhuwah

pepun,hope korag semua enjoy ek??
papai..

~mood :rajin nak update blog...he3~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in