Lelaki Oh Lelaki

Monday, December 20, 2010

salam all...ari ni bertemu agi kita,wow...tiap2 ari aku merajinkan diri update blog yang tak seberapa nih...hasrat nak update banyak kali sehari tak tercapai jugak sebab aku sibuk sana sini...urus rumahtangga,jaga anak2...aishhh,sape tak penat wooo..

hah?terkujut aku dah ada umah tangga n anak??ngeh3...jangan tak tau yer,umah tangga tu umah aku lah,sah2 sume orang ada tangga walau seciput cuma...
pasal anak pulak,aku rasa sume orang pun dah ada anak...anak tekak,anak mata,bukan ke korang jaga n tanggung selama nih???hehehehe...gurau2 manja aje petang2 nih..

k dah2,aku kalau bebel dah lupa nak cakap apa...ari nih just nak citer hal lelaki,sebab aku kadang2 tak faham lelaki,samalah ngan lelaki kan..tak caya,cek entry aku nih...ushar 
so,kadang2 aku macam heran tapi Hencik Sorang aku ok aje.,,.just aku sedar lelaki nih sangat tak suka dibanding2 ngan orang lain...
yelah,lelaki kan terkenal ngan adanya ego..perghh,kadang2 ego diorang leh sampai puncak everest tau..yelah,kalau salah,hati mesti kata "aku lelaki,mana boleh mintak maaf"...
kalau tersilap kata plak,hati diorang cakap "aku manusia, biasa r kadang2 silap"..
n macam2 agi lah...oppss,sebelum tu entry takde kena mengena ngan sape2 tau,just nak share aje apa selalu aku pikior..
satu agi kan,lelaki nih kadang2 tak suka kena bebel kan??aku tak yah tengok jauh,adik aku ada..selalu sangat dia macam nak marah,macam aje yer..sebab aku kat umah garang macam singa,so kadang2 dia tak berani nak bentak just dia tak suka dibebel..
alah bro,macam ko x tau..akak ko nih kalau dah start mulut buka,nanti tak reti nak tutup kecuali ko sumbatkan Dunkin Donut ke,KFC ke...ngeh3...
tapi yang paling aku tak suka pasal lelaki ialah sifat cemburu,kadang2 macam melampau...err,yang ni bukan sifat Hencik sorang aku sebab aku kan banyak baca novel,majalah2,paper,artikel..berlambak woo kisah2 gini sampai siap leh bunuh2 agi kalau cemburu melampau...aishh,diorang nih ingat bunuh anak ayam macam bunuh anak lipas ngan selipar ke??adeiii..

apapun,lelaki merupakan makhluk Allah yang telah diciptakan untuk melengkapi kaum Hawa..yelah,takde lelaki tak sempurna pompuan..takde pompuan,tak lengkap lelaki...
so,sama2 lah kita toleransi bab hubungan ngan lain jantina nih...

pepun,jumpa agi len kali..kalau aku rajin,malam nanti aku update,nih pun duk curi jap masa emas aku,cewahhh...emas sangat ke?duk melepak jer banyak aku nih...he3
sebenarnya ada 2 benda aku nak share tapi aku xtau dah pebenda aku nak share tuh..haishh,RAM otak aku nih dah kena virus pelupa ker??harap2 tak ler..

see u...bubye
~mood :nak kuar jenjalan jap~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in