Azam Baru Yang Kadang2 Nan Hadooo...

Tuesday, December 28, 2010

wa...wa...wa...dah lama aku tak update apa2 kan?sebenarnya ari2 aku buka blog nih tapi bila buka aje terus xtau nak tulis hape,bila buka aje terus xtau nak bebel apa...last2 sunyi sepi blog aku nih...hu3

wokeh2,memandangkan ari nih dah selasa iaitu bersamaan dengan 3 ari agi dalam tahun 2010 nih,maka jomlah kita mulakan bual bicara tentang AZAM!!!perghhh...cakap bab azam nih,aku rasa sampai hujung tahun depan tak abeh citer agi..nak buat tuh,nak buat nih,err...aku larrr,he3
tapi sampai masa??nan hadooo...tinggal air liur aje duk berazam...hu3

wokeh2,tak kiralah apa azam korang sekalipun untuk tahun 2010 nih,aku harap banyak yang dah tercapai...yelah,azam kan sebagai satu penanda aras sama ada diri kita nih ada perubahan atau tidak...so,kalau takde satu pun yang tercapai...err,,baik cepat2 lakukan sesuatu yer..

okeh,azam baru kenalah datang dengan semangat baru,kalau semangat lama jugak korang guna,maka ntah kemana jugak azam korang tahun 2011 nanti....maybe ada antara azam korang seperti berikut :

~nak kuruskan badan (err,azam aku yang tak ponah tercapai,huh!)

~nak study rajin2..

~nak jadi lebih baik hati

~nak tabah dalam mengharung hidup

~nak tunai haji (alhamdulillah)

~nak buka bisnes (i like dis!)

~nak kumpul saving smpai 2k (contohnya)

~nak jaga mak bapak

~err,nak kawin....ngeh3

~nak pinang anak dara Pak Kasim sebelah umah...

~nak ........... (korang isi sendirik lah yer,mana aku tau azam korang)

so,walau apa pun azam baru korang...aku harap sangat2 korang akan berjaya...azam aku untuk tahun depan ialah menamatkan degree aku dengan cemerlang...n habiskan masa terbaik ngan kengkawan aku yang memang beshhhhhhhhhhhh gilos...*sedey tetiba*

n yang paling penting!!!hahahahaha...bab nih aku rasa mesti ramai yang tak suka,tapi aku ok jer walaupun kadang2 tak caya...ngeh3

pe dia??pe dia??pe dia??

UMUR MAKIN NAIK WOOOOO....

hu3..aku dah berusia tahun depan,rasa macam baru aje masuk Tadika 3 hari lepas...nape cepat sangat aku besar nih...aishh,masuk alam dewasa dengan lebih mendalam nih kadang2 penuh pancaroba sebab ada aje soklan maut yang datang terjah aku macam wartawan Melodi...hu3,sungguh tak suka..

ok2,dah banyak aku bebel...aku harap azam korang akan tercapai yerk...jumpa agi next entry kalau aku rajin,he3...bilalah nak dapat semangat Ben Ashaari nih,yang akan update berbelas2 entry sehari...hadeii,makin teruk pemaleh ko husna ooii...
sabar jelah...

jumpa agi,papai...

~nota kaki : pagi nih hujan,mood plak agak maleh..so???zzzzzzzzzzz~

tetiba kedengaran "bangunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!"

terus nota kaki bertukar kepada

~nota kaki :pagi nih perit telinga,mood plak kena sembur...so??tahan jelah,ngeh3~



0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in