SiBuk,MenyiBuk atau BuaT2 sibUk??

Friday, December 17, 2010

salam Jumaat all...hikhik3,ari nih aku bangun ngan muka hepy bangat sebab banyak perkara,hope korang pun sama..misi aku untuk update blog ari2 n nak jadi macam sesetengah blogger yang update blog berbelas kali sehari...perghh,daku tabik spring ngan korang,hik3..salute abeh bro!

ok2,ari nih memang aku sibuk sket,sebab banyak keje..tulah nak update blog nih sampai tertangguh2,malam baru leh post satu...kadang2 aku terpikir gak,aku sibuk nih sebab aku memang sibuk atau aku sengaja wat2 sibuk...hekhekhek
korang agak2??
aku rasa kadang2 aku macam menyibuk,hahaha..

sebenarnya sibuk 2 mengikut kamus betulnya masa kita yang terlalu pack woo,memang ko buzy giler sampai nak jeling bro ensem ngan awek cun kat sebelah pun tak sempat...aicehhhh
ntah apa keje korang wat pun,aku xtau tapi memang sibuk...tu definisi pertama mengikut kamus dewan aku edisi 146 muka surat 344 jilid yang ke 27...ok??cari tau buku nih,penat aku gitau description dia...hikhikhik

yang tang menyibuk plak biasanya manusia2 yang suka jaga tepi kain orang,yelah dia nak tau ko jahit guna berapa buku benang,sebelum pakai tuh korang iron ke tak,kain plak di import dari mana...tulah biasanya maksud menyibuk...aku bukan apa,sebab kadang2 manusia nih macam2 ragam...


so...untuk istilah yang terakhir buat2 sibuk..korang plak terangkan,hikhik3
pemenang memberi maksud terbaik akan mendapat percutian 4 hari 3 malam secara eksklusif di rumah masing2 yer..
jumpa agi...papai


~mood : betul2 sibuk...~

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in