REZEKI KHAMIS YANG MASYUKK...

Thursday, December 02, 2010

ni lah perasaan yang sedang aku alami,atau senang citer budak2 IPG KKB sedang alami...hahahahaha
elaun bulan 12 dah masuk,so apa agi enjoy bebeh.....

sebenarnya bila dapat elaun nih,tetiba semangat yang sedang pudar atau hati yang sedang lara,jiwa yang sedang kacau terus naik...bak kata orang pantai timur,naik seh...he3

actually duit nih sebenarnya pendorong semangat nak teruskan hidup terutamanya kaki shopping macam aku...dalam kepala dah pikir macam2 dah nih...
ohh,kejap agi mak aku ajak teman dia beli kasut,so aku nak rembat gak sepasang dua...he3
best2 woooo...

selain tu gak,bisnes aku dalam 2 hari lepas agak suram sebab barang dah banyak sold out,yelah barang2 baru akan sampai minggu depan...so,takde banyak customer masyuk...tapi pagi nih bila aku buka aje facebook kesayangan aku..
wow.....banyaknya tempahan masuk,he3
alhamdulilah,rezeki dari Allah...berganda ari ni.

apapun,sebagai seorang wanita...aku dah pikir macam2 dah nih,apa nak beli ngan duit elaun aku tu...he3
ohh...sampai sini jelah ek,sebab aku nak g wat list apa benda aku nak beli nih..hahahahaha

kepada korang yang baca,jangan jeles tau...nanti rezeki korang plak masyukk macam aku ari nih,he3

bubai shemua....

~mood : hepy terlajak n tak sabar nak shopping nih~



0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in