Kisah Zhang Ziyi??

Thursday, December 16, 2010

salam selamat pagi all..walau dah kul 9 lebey,aku nak cakap gak selamat pagi..hik3
hope rini korang hepy2 aje macam aku ek sebab ari nih aku bangun dengan muka ceria..

pagi nih aku nak share sumthing ngan korang...yelah,dah lumrah aku bangun pagi ,settle sume then time on pc r plak...ushar2 paper jap,macam biasa sume paper on9 akan ku belek2 helaian demi helaiannya..hahahaha

tapi aku amat tertarik ngan satu berita nih memandangkan aku ni kadang2 obses ngan dunia gosip..erkk,tapi bukan mamarazi yer..
kisah tentang zhang ziyi dah putus tunang..tak caya?terkejut cik senah?ok..kalau tak caya,klik aje yang aku dah highlight tuh..hehehehehe

takde r,dulu punya r kecoh kes dia **** kat pantai ngan tunang dia,tup2 putus plak...aishh,tak caya jugak?google sendiri tau..
hurmm..macam nilah kalau bukan orang islam,aku tak kata semua orang bukan islam teruk tapi selalunya macam tu lah...

tapi aku rasa macam diorang nih tak kisah pun tentang maruah diri,opss..andai aku terlebey mintak ampun siap2 yer..cumanya aku nak pesan kepada semua readers,maruah ni penting tau...sebab sekaran nih dah penat sangat dengar kes buang bayi,seks bebas..macam dah jadi rutin paper tulis kes2 macam ni hari2..

aku bukan apa,sebagai seorang pendidik..aku tak nak generasi akan datang akan terus tercemar dengan budaya macam nih...yelah,cuba korang pk,kalau ada yang nak kahwin,terkahwin dengan adik beradik satu ayah satu mak ke tapi tak tau sebab amalkan budaya macam nih..so,sebagai manusia yang diberikan akal sempurna oleh Allah,we must think first before move to other step..jangan tersilap langkah,diri sendiri akan nyesal nanti..

jumpa agi tau,papai..

~mood : sangat baik,sangat raji ari nih...he3~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in