Panggilan Maut??

Sunday, December 19, 2010

salam all...hik3,semalam aku sempat update sakali aje sebab terlalu banyak masa aku dihabiskan ngan SHOPPING!!wallah...beshhhhhhhhhhhhh wooo..
sampai tak pandang kiri kanan aku shopping barang,yelah..sekarang dah nak abeh tahun 2010,so rembatlah mana2 yang sale tuh...ngeh3..

pepun,aku nak share keindahan main bowling semalam...perghh,best2 walaupun aku selaku juara bertahan telah dikalahkan oleh pemain amatur???ohh...sangat sadis semalam,mungkin lepas nih aku kena mandi munger manyak2..

sebenarnya main bowling ni sangat2 beshh dan tak ingat apa2 masalah agi...hu3,
ohhhhhhhhhhh(ngan mulut ternganga luas),cakap pasal masalah,aku nak share satu benda nih...pertama kali berlaku dalam hidup aku,sangat2 nebes mak kejap nyah...
korang tau...jeng...jeng...

kelmarin,masa aku OTW nak ke Mesra Mall,aku dapat panggilan misteri...err,bukan orang nak ngorat tau sebab aku nih bukan ler cun pun...panggilan nih menakutkan aku lah kejap..
mula2,naik lah nombor 01937***** kat hp kesayangan aku,so aku angkat n cakap helo...biasanya kalu naik nombor yang x kenal,aku cakap baik punyer sebab bimbang customer aku call,tapi yang nih bila aku cakap hello...dia senyap aje,adakah suara aku sungguh merdu sampai dia terkedu???ngeh3....

takde maknanya,lepas dah lebey kurang 10 x aku cakap helo,orang sana senyap..so aku letak dengan berkata suka no ngacau2 orang..
tapi....jeng...jeng...
nombor tu call aku agi,then aku angkat agi tapi dia letak..
haishhh,aku mula r rasa macam api nak kena siram ngan minyak tanah nih...then,nombor tu call agi...kali nih memang menghentikan jantung n sume perjalanan darah termasuk proses perkumuhan aku apabila dia berkata...

"kalau ko nak selamat,bla...bla...bla....,kalau x,aku akan bunuh kau!!"

hambik ko...jantung sape tak berhenti??aku rasa macam senyap jap dunia aku padahal masa tuh radio dalam keta duk berdondang sayang...naseb bek bukan aku drive masa tuh,kalau x??nauzubillah...

lepas tuh,aku terus call Hencik Sorang,suruh dia call nombor tu sebab aku sangat2 takut!!lepas tu dipendekkan cerita,Hencik Sorang aku cakap,nombor tu milik seorang wanita kelantan...dia cakap dia x buat panggilan tuh...

aku yang masa tuh ngah men bowling pelik r kan,tapi aku malas nak pikior sebab aku nak reles tension weii...
lepas dah settle semua,lebih kurang 2 jam kemudian,aku sendiri call balik nombor tuh...sah2 memang pompuan kelantan angkat,dia x ngaku n cakap bukan dia atau anak2 dia buat..
aku pun terima jelah tapi aku sempat cakap...

"ohh..takpelah kalau akak tak buat,sebab saya ingat nak lapor polis aje kalau betul"
haa...biar dia sentap siket,lepas tu aku tak terima dah panggilan ngeri gitu...
bimbang akak tau...

so,tu jelah aku nak share ngan korang...aku xtau lah hidup sebagai ahli politik,orang terkenal macam mana sebab diorang nih mesti dah biasa ngan panggilan gini..
hope kita semua berjaga2 selalu,sampai saat ni pun..kalau aku g mana2,mesti tengok kiri kanan belakang depan 50 kali sebab manalah tau ada orang betul2 nak buat macam panggilan tu...nauzubillah,harap dijauhkan.

k,lah jumpa agi tau..aku ingat nak share gambar ngan korang time aku enjow berbowling tapi malas lak nak upload...ngeh3,len kali jelah..
papai...

p/s : kalau ada yang nak beli shawl,inner cotton,inner awning..sila aje ke page aku kat sebelah tuh di facebook ek,promo jap,hehehehehe

~nota kaki : tak penah wat panggilan pelik2 kat orang~

2 comments:

yumi's prOp.. :) said...

uiks..takOtnyer.. nasib baik larh bkn btl2.. t8 care ya.. ;)

Una Husna said...

tulah mcm ngeri,suara plak memang mcm orang yg nak buat betul2..

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in