Huwarghhh...aku tension!!

Tuesday, December 14, 2010

aku tersangat tension pada malam2 buta nih sebab aku takde mood tapi kena buat keje jugak...arghh,dem...terasa diri didera..
jap2..tapi oleh siapa??ohh...ngan diri aku sendiri..

jadi maknanya aku didera oleh diri sendiri?boleh ke gitu..pape jelah..
yang aku tau aku tension sekarang,i need rest,i need peace...i need my freedom!!
plis give back....

hu3...sedey wei,sok aku tak kira...aku nak larik dari umah,hehehehe...macam berani sangat...
sebenarnya aku nak g makan angin sok...nak cari kedamaian n ketenangan diri aku yang dah lama pandai2 book tiket flight terbang ntah kemana...haishh,nak kena nih..

aku nak spend satu hari dengan diri aku,g hiburkan diri,manjakan diri,belai2 diri...sebab aku dah nyampah dengan rutin harian aku...hu3
apapun,aku tau setiap yang berlaku ada hikmahnya...hikmah untuk rutin harian aku yang sibuk 2 maybe aku selalu lupa nak hiburkan perut aku macam selalu dengan makanan...sampai kadang2 malam2 buta baru aku sedar..
tapi perut aku bagus sebab dia faham aku sibuk n dia tak penah nak bunyi2 tanda protes...hehehehe

well,aku saja nak lepas stress kat sini...blog aku yang ntah pape nih diharap dapat beri aku ketenangan sekejap dengan lepaskan apa yang aku rasa...bila tekanan datang dari arah kiri n kanan,so we need sum1 to share tapi aku rasa better aku bebel kat sini dari citer ngan orang...kadang2 orang tak faham jugak hati aku...hu3

diharap sok malam,aku dapat pos sumthing yang terbaik untuk korang....errr,maksudnya aku dah tak tension agi...heehehe
selamat malam all..malam ni mesti aku tido ngan tangan atas dahi nih sebab tension,kan best kalau ada bidadari tolong picitkan kepala..ada putera raja yang leh nyanyikan lagu lullaby untuk aku...hahahahaha,best2...~una husna like this~
(cewahhh...macam facebook plak)

sory r semua yang sanggup baca entry nih sebab aku meroyan sket,err..maybe bukan siket tapi banyak...heheheh,k lah semua...jumpa agi sok kalau aku masih panjang umur n tak tension agi..

papai semua...salam sinchi simbe.

~mood : tension...grrrrrr~

0 comments:

 
Copyright © sAat dUka dAn Ria bErsaTU | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in